Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

v.32 är ju nästa vecka, verkligen snart!

• annie dark

Har hört att Kavig ska komma med en färgkombo rosa/orange. Antar att de har haft orange förut, passar den oranga nyansen till Lindex orange.
    Har köpt orange velour på Lindex men inget att ha till.

• annie dark

Hoppas våran butik tar in mer Katvig, sugen på det gröna med fåglar som de fått in hos Funkybaby samt chessprintet i orange.

• annie dark

Vi har totalt snöat in på grönt, tur att lillan ser flickig ut, stora blå ögon och lååååååååååååånga ögonfransar, annars skulle alla tro att hon var en kille.

Så dumt att butiker inte tar in hela kollektioner, eller iaf det man själv tycker är snyggt, vill ju klämma på kläderna också.

• annie dark

Karmasus: klkids har i strl 86. De är inte så stora, min dotter är 75 lång och nästan 10 kg och de sitter bra på henne. De har fraktfritt dessutom

• annie dark

Postis var här men inget paket idag och det skickades i tisdags, vill ha nu! Visserligen inga nyheter men iaf.

• annie dark

Vad är det för katalog ni pratar om?

Har en mololurv men den sitter så dåligt, åker alltid bak så det blir värsta glipan i nacken, halsduk kankse eller hur gör ni andra eller är dettta bara ett problem för oss.

Vill nog ha en tjockare lurv, hur är Nova star, har inte de foder. Tips på ngt annat märke?

• annie dark

Fuskpolo tro jag det heter, hade en sån i vintras men vill nog ha en tunnare, man kanske kan sy en själv?

• annie dark

Åh! Byta kök, vill också men vi fixade badrummen för 130 papp förra året så .................. i höst ska alla golv bytas på övervåningen så vi har likadana överallt.
    Tror vi har samma mönster på golvet Angelinah, valnöt. By the way så budar jag på en av dina auktioner, gula velourisar, måste ha!

• annie dark

Jag försöker tänka att på att handla sånt som jag lätt kan matcha. Har köpt lila velourisar och har sett två småfolkströjor med lila inslag som jag ska ha.
    Har en del grönt också och vill ha lite orange. Har ej sikke lejs pelikntröja samt en h.j.o.r.t.h tröja som passar till de cerisa etc.

Har slutat inpulshandla billiga plagg på Lindex, Kapp Ahl etc, lägger hellre lite mer på plagg som håller. Är gräsligt allergisk mot noppriga plagg.

Vilka märken har bäst kvalité tycker ni? Har en molobody som vi använt så mycket mne den ser nästintill ny ut, däremot köpte vi de gröna byxorna med vita prickar och de är rätt tvättluddiga efter bara ett par ggr.

• annie dark

Då får det bli en massa småfolk i höst då! Inte så superförtjust i höstens Molo, tycker det finns mer fint åt pojkarna där.

Ni som åkt på lagersalg och bor i sthlms trakten hur har ni gjort? Åkt dit o hem på samma dag eller? Vad kostar en tur o retur biljett sthlm-malmö ungefär. Sugen på att åka är jag iaf.
    Vilken kollektion kommer det vara rea på i höst eller är det blandat från äldre kollektioner?

• annie dark

Jag har sålt mina barnkläder, typ lindex etc som man inte får så mycket för på t men man kan åka på loppis. Jag och en kompis var iväg nu för ngn vecka sedan och vi fick in lite nya shoppingpengar.

• annie dark

Kan skicka över vårat godis, ätit för mycket, usch man lär siga aldrig och sen sitter man och mår småilla.

• annie dark

Min tjej är 14 månader och vi köpte en lurv på vinterean i 80, hon hade den i våras och den passar fortfarande, suveränt tycker jag då den är så fin.

• annie dark

Hos funkybaby har ESL en jättefin tröja, ceriserosa med oranga ugglor.

Ngn som veta vart jag kan hitta Molos katttröja i strl 80, pappsen tyckte de verkar lite dyra men kattälskare som han är så .............................

• annie dark

Budade hem molos kanintröja på T, 387 kr, kankse lite mycket men jag bara skulle ha den.

Behöver lite matchningstips. Vet att flera här köper Lindex velourisar, så även jag.
    Har de röda och orange men vad ska jag ha till? Till de röda kan jag ha en tunika från vv som det är röda stjärnor i men sen ..................................

• annie dark

Såg en jättefin mololurv i skyltfönstret här hos oss, hann dock ej gå in. Lila med röda kantband, så fin.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10