Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-04 19:17:39 följande:
    Vilken storlek är det där?
    86/92 är det på t-shirten. Men jag tyckte att den andra t-shirten som hon har var lite liten. så hon borde kanske ha något mitt emellan
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-06-04 19:21:56 följande:
    Terrar er med fler bilder i bt..
    Det gör du rätt i! Super fina!
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2008-06-04 19:24:21 följande:
    Oj då förstår jag att den är stor. Min tjej kan ju inte ens ha 74/80.
    Oj jag som tyckte 74/80 var lite litet på svea. Har du sett denna på nätet i 74/80?
  • SmillaMilla
    alex 07 skrev 2008-06-04 19:26:13 följande:
    Ja, blir utslängd hela tiden och får nästyan aldrig komma in heller. Men jag verkar inte vara den enda med detta probelm
    aha det låter inget kul. Fl strular ju en hel del.
  • SmillaMilla
    CamillaJ skrev 2008-06-04 19:41:03 följande:
    God kväll..  ska se om jag orkar läsa igenom fast FL ha knasat sej idag va? Så så många har det kanske inte varit här inne Igår var vi och tog kort till passen eller ja små killarna.. sen idag har vi gjort pricktest på Isak ..nån som gjort? Om det visar sej nåt efter några timmar ska man inte bryr sej om det då?Igår köpte jag varsinn UV dress till Albin och Isak AuqvaRapid en hel till Albin och en tvådelad till Isak dom var fina ni får se bilder sen när vi kommit hem från härliga cypern åh det är så länge tills dess... hehe känns som de men 1 ½ vecka borde man ju kunna stå ut ..vill bara komma iväg lite.Super fina biler i bildis föresten!
    Jo vi har gjort många många pricktest. Och visst skall man bry sig om det visar något efter några timmar. Men ett av dem är ju kontrolltest och det skall ge utslag. Ring och hör med dem i morgon om ni fick en reaktion. Och du mät den.
  • SmillaMilla
    CamillaJ skrev 2008-06-04 19:48:22 följande:
    Jasså? Okey mäta den, alltså den ser exakt ut som nr2 den som man ska jämnföra med som ett myggbett.SmillaMilla & Ängel 83 hur mycket Uv skydd har era dressar till barnen?
    Aha. Ja ring dem och fråga. Och mät dem med millimeter.

Jag tror att det är 50+ på nameit
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10