Inlägg från: ellenagnes |Visa alla inlägg
  • ellenagnes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag behöver en hel hop med kortärmade bodies och tröjor i stl 80. Vad har ni köpt. Tipsa mig gärna. Snart panik här. Det gör inget om det är rea=)

• ellenagnes

beror på vilken storlek du vill ha. Men det finns lite på T bland annat denna www.tradera.com/auction/auction.aspx
    Inte min aktion

Elaizans mamma skrev 2008-06-11 09:09:04 följande:
    Hej, Någon här som kan tipsa om någon bra sida där man kan köpa den fina Katvig vindjackan i rosa?MvhLina
  • ellenagnes

Jag tycker att småfolks klänningarna med äpple tryck är helt underbar och skulle så gärna vilja beställa. Men går å fegar lite. Tror ni det blir någon rea på dom?

• ellenagnes

Nä, det är den lila klänningen med smock och halterneck snöre i rött. Jag har 3 flickor så jag måste ha 3. Det blir lite dyrt.

Buttelina skrev 2008-06-11 12:05:26 följande:
    de kortärmade? nä jag tror inte att det blir rea på dom nu, utan senare till hösten i så fall..
  • ellenagnes

Nej, Jag fick 171 kr för min. Ångrar mig som f*n

NovJenny skrev 2008-06-11 12:19:06 följande:
    Ja, tänkte också göra det. Har bara "märkesgrejer" jag ska lägga ut.Brukar baby björnselar gå bra?
  • ellenagnes

Usch vad tråkigt att Maia är så sjuk. Jag trodde hon blivit bättre efter allt strul med att hon inte åt.

Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:02:05 följande:
    Godmorgon alla! Maia sover fortfarande...hon verkar inte ha någon energi alls Läkaren ringde då han hade tittat på hennes bilder från lungröntgen och han kunde se att hennes bronkväggar var förtjockade, vilket då förklarar hennes andingsproblem. Ännu ett tecken på astma. Men jag är själv inte fullt övertygad om det än...vill se vad 24h-ekg:t visar sen.Är det någon riktigt rolig rea någonstans? (freshmilks har jag redan kikat på)Jojoa - Vart på Öland ska ni?? Vi är ju här hela tiden nu (har fått mobilt bredband )
  • ellenagnes

Hmmmmmmm, jag vill inte sälja min för 171 kr. Usch!!!

Mawe123 skrev 2008-06-11 13:08:17 följande:
    Oj, jag fick 460 spänn för min -kanske hade tur då!?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10