Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Usch, fy vad hemskt stackars liten och mamma med för den delen. Måste vara jobbigt. Hoppas att dom hittar vad felet är snart så hon kan få hjälp. Det kan ju inte vara kul å vara så liten och inte orka leka.
Usch, fy vad hemskt stackars liten och mamma med för den delen. Måste vara jobbigt. Hoppas att dom hittar vad felet är snart så hon kan få hjälp. Det kan ju inte vara kul å vara så liten och inte orka leka.
3 år gammal orginal. Kostade 1100 när jag köpte den.
Det är försent. jag trodde alldrig den skulle gå så lågt så jag satte den på 1 kr och den såldes för 171 kr. Buhuu. var helt förtvivlad när jag kom hem från jobbet å såg att den gått ut på 171 kr. Jaja, så är det ibland får man bra ibland inget alla.
Mina barn var också små. Min mellan dotter vägde 2210 och var 42 lång.
www.funkybaby.se/hjorth-klanning-sacha-benvit-p-876.html Denna är jag sugen på. Någon som har den? Hur är den i storlek?
Var har ni köpt stuga?
Jåsså, det är det ni vätar på. Slug liten jäkel. Den där Butte.
Hur skriver jag! Det ska vara jasså och väntar
Vi har en liten stuga på östra stranden i halmstad. Och det är så mysigt. Eller vi , kanske jag inte ska säg men mina förldrar. Denna köpte dom för knappt 200.000kr för 4 år sedan och renoverat lite och köpt fri marken. Nu är den värd 1,5 miljon. Snacka om bra affär.
Jättefin! Lagom stor och mysig. Bor ni i lägenhet annars? Eller ni bor inte i Malmö?