Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-03 22:14:30 följande:
    kavat sandaler till 50% rabatt på ellos  kanske

Hon har fem par sandaler, så njaaaee...
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-03 22:13:42 följande:
    jag funderar angående du-vet -vad... OM jag ska häva mitt köpstopp är MYCKET sugen
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 22:24:38 följande:
    Tänker du redan på hösten??
    Jag med
    har fyndat en del plagg jag gillar till barnen till i höst
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-06-03 22:25:30 följande:
    Jag med har fyndat en del plagg jag gillar till barnen till i höst
    o jackor o overaller köptes på rean, så ev bara komplettera med nån extra uppsättning, lite billigare.
  • jojoa75

Sitter med tre sommarsuits i korgen på funkybaby, att användas som pyjamas nu när det är så varmt, det blir så bökigt med thirt eller linne. Hon ligger inte precis still när hon sover... Men jisses, det blir mycket för tre suits som ska användas som pyjamasar Även om de är fina
    Ska åka o shoppa imon, får kolla runt lite då på kortärmade pyjamasar, hon är så grymt varm på nätterna alltid o ännu mer nu.. Hon vaknar o håret är helt blött så svettig hon är.. Stackaren!

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-04 00:20:09 följande:
    isabel sover naken billigare än så blir det inte
    Ska nog försöka det igen, hon har inte velat tidigare, men kanske hon känner själv nu när hon är större att hon blir för varm i pyjamas..
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:24:06 följande:
    Jag köpte kortärm/kortben pyjamas i tvåpack för 149kr på Kappahl. Med grodor och stjärnor, bilder finns i mitt galleri under shopping.
    Vet du hur stor strl den fanns i som störst? Hon är ju strl 92 liksom..
    mortillsju skrev 2008-06-04 00:27:19 följande:
    Den tror jag faktiskt skulle funka. Både i färg men också ofarlig i hans tycke. Jag ska visa honom i morgon Sen ska jag bara ha de där bruna shortsen med juh....
    Så gulligt...
  • jojoa75
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:38:58 följande:
    Jag tog stl 80 och det är rejält "häng" under blöjan på Alex. Uppfattar den som STOOOR i stl. Vet ej om det fanns stl 92 men det fanns stl 86 och jag tror att det kommer att räcka.
    Ok, ska kolla imon! Tack!

Småfolk shorts? Är det helt omöjligt?

Shoppade just lite på pippilotta... En skiphop i rosa, bra pris, en duo. Alltså lite mindre än dash som jag hade innan. Inser att jag behöver en.. Har emmis.se väskor, men hade nog varit bättre med en riktig skötväska, fast att hon är så stor. Det var en utgående modell o det bryr jag mig inte så mkt om. Kom på i efterhand att rosa passar ju inte så kanon med hennes nya orangea vagn Men, men.. Funkar ändå tycker jag!
    O så blev det fake-crocs till båda barnen.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-04 00:29:45 följande:
    tycker att den verkar vara jättefin. var nära att köpa den när de hade rabatt
    Lucas är i den åldern nu att han knappt vill bada med Emma eller när vi är i badrummet, lite pryd Släpper ganska snabbt, men sova naken hade aldrig fallit honom in Inte nu iaf..
  • jojoa75
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:46:28 följande:
    he, he, min 10åring springer runt naken jämnt Får säga till henne att ta på lite kläder när det kommer någon
    Tror att det hänt nåt på dagis, typ att de (inte för att vara dumma) skojat med varann om att nån av dom hade "rumpan bar" för det har han sagt några gånger. Sen dess så byter han om med stängd dörr.. Min lille pryda kille..
    OBS! Såklart har vi kollat att inget hänt, det har det inte, han vill bara inte..
    Som sagt, är det bara vi hemma, så släpper det efter en stund, för självklart vill han bada med Emma. Mycket roligare att ha nån att leka med i badet ju! Så det släpper oftast.
    Han kallar ibland att han vill ha hjälp med nåt, när han klär på sig så han vågar ju visa sig, men det är nog nåt han bara fått i skallen, att man ska vara lite blyg..

Nu ska jag försöka gå o sova. Gonatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10