Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-04 20:06:22 följande:
    Skrev i din gb, men du kan strunta i det. Hon fixade det.
    Har redan svarat Det är inte så svårt när man väl hittar det
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-04 20:14:19 följande:
    Nä hon kom på det hon med. Tack iaf.
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-06-04 21:43:44 följande:
    Fråga:Nån som har erfarenhet av Drappa dot???Hur är dom storleksmässigt?
    Tyvärr inte.. Har inte den blekaste aning...
  • jojoa75
    Jen80 skrev 2008-06-04 22:02:41 följande:
    Hehe, och min säger "bara köööp". Han skulle lägga in några kläder i hennes garderob och kom tillbaka nästan lite chockad hehe... Han tyckte jag skulle fråga här i tråden om det är normalt att ha så mycket kläder till en 2,5 vecka gammal bebis, men jag sa bara att det är helt normalt i den här tråden ...
    Nej här får han nog inte nåt medhåll
    Sambon frågade min kompis som var på besök om det är normalt med över 20 par brallor till en tvååring, hon bara tittade på honom o sen på mig:
    - Har hon inte fler? Min tös har säkert det dubbla om man räknar både mysisbrallor, jeans, capribrallor, shorts mm
    Han bara gapade.. Där fick inte han nåt medhåll
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-04 23:50:37 följande:
    eller hur korv med bröd blir rik pga pölsekärringarna

Jisses ingen fara, snubblade över den, ingen planerad ninjning alltså Isf hade jag nog inte gett mig

Klart att allt är tillåtet på T!

Du behöver INTE tycka det är kymigt på nåt vis.. Som sagt, snubblade över den bara.. Hade det varit en rosa sköldisklänning tex, DÅ hade jag inte gett mig
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-04 23:58:54 följande:
    jag är liiite glad det blev ett superpris
    Ja, det blev kanonpris ju! Hon lägger sina avslut för sent
    Grattis!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-05 00:01:24 följande:
    haha, du e för go bra då har jag inte lika dåligt samvete. jag har haft denna i minneslistan sen den kom ut på t jag ska inte bråka med dig om en rosa sköldisklänning i promise
    Tack!
    Kanske en del andra gör det, om man ska dra paralleller (stavning? ) med hur den rosa sköldisklänningen går nu på T...
    INTE MIN! (tyvärr )
    http://www.tradera.com/Retro_Skoldisklanning_rosa_stl_M_mamma_Meandi_Me_i-auktion-66121835
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:05:40 följande:
    Tack! Kanske en del andra gör det, om man ska dra paralleller (stavning? ) med hur den rosa sköldisklänningen går nu på T... INTE MIN! (tyvärr )www.tradera.com/Retro_Skoldisklanning_rosa_st...
    Menade om man ska dra paralleller med hur den går på T nu till mamma..
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 00:08:01 följande:
    men herregud!!!
    ja eller hur..

Måste bara berätta.. Emma tappade sin mollymus-docka för ett tag sen, har ingen aning om var, har tom satt upp lapp i affären
    Hon har varit helt ledsen, letat efter dockan o kallat på henne.
    Hittade en exakt likadan på Tradera, nappade hem den, den kom hem hit i förrgår o nu är jag världens bästa mamma i Emmas ögon..
    "mamma hitta Molly" sa hon med världens leende

Nu upprepas det ofta här hemma att mamma hitta Molly.

Man bara smälter..

Gonatt på er!

Buttelina: såg på kontot att du nog gjorde mig en tjänst Ska till Båstad imorron o planerar ett besök på Rackarungar, bättre att ha pengarna där än att köpa för stora tröjor på T tills i höst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10