Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-09 21:10:39 följande:
    Vaa inte fin!?!?!? Flört
  • havsvind

lillronya:
    Skulle länka till en bodysuit från eleraff men det gick inte!! Den är svart med blommor och röda kantband. Den är så fin! Och här sitter jag och hoppas att den kommer på rea snart!

• havsvind
    lillronya skrev 2008-06-09 21:19:40 följande:
    Nääää... I den här tråden har jag blivit inspirerad att ge barnen kläder med färg och mönster. Men där går min gräns. Inte en massa blommor.
    Oj, då var nog inte den svarta heller ett bra alternativ.
  • havsvind
    lillronya skrev 2008-06-09 21:25:11 följande:
    Den är fin, men fortfarande inget som mina töser skulle få. Men färgerna på den väger upp en hel del. Är ju svag för svart.Annacill reade ut den för längesen, men nu är den nog slut.... Synd.
    Ja det var jättesynd att man inte hängde med på det!
  • havsvind
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:26:53 följande:
    den är lite farlig... beroende på hur mönstret faller. Den kan se rätt dassig ut har jag sett medans vissa är väldigt läckra.
    Kanske bäst att köpas "live".
  • havsvind
    jompa skrev 2008-06-09 21:43:10 följande:
    Hihihiihi det gjorde jag med som liten, gick alltid på tå. Mamma brukar säga att det var för jag hade ont i hälarna eftersom när jag blev arg la jag mig ner och sparkade med dem i golvet till jag somnade av utmattning
    Haha!
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:45:07 följande:
    måste bara visa fina villervalla killen sorry ot
    Fiiint.

Och så var det tur att det var några fler som gillar poetry, började känna mig lite ensam.
  • havsvind

Sådär nu har jag shoppat lite!
    En svartvit sommardress från Katvig och en heldress från Hummel.

Gonatt på er.

• havsvind

Oj, vad det blir dyrt att hänga i den här tråden!
    Tack för tipset att det gick att handla på Rumbas rea med rabattkod. Det blev en bodysuit från Molo och en från Småfolk! Och igår handlade jag lite från Freshmilk...kan inte motstå när det är nedsatta priser. Eller förresten smallkids rea var inget vidare tyckte jag så där blev det inget handlat.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10