Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tja, reakläderna håller inte för evigt, snart kommer vi underfund med att vi bara MÅSTE ha den där stjärntröjan i en större storlek också och att fotbollströjan var snygg iaf osv. ;)

Jag förstår inte varför många är rädda för att inte kunna sälja kortärmade tröjor och bodies, jag föredrar dem även vintertid, då kan man ha ziptröja till t ex, det är ju varmt inne.

Däremot får man väl inte sålt alla kortärmade sommersuits, de får man väl sitta på till sommaren.

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Tjejer, Katvigs vind- o regnjacka midi apple - hur är den i storleken?

kan man ta av huvan? Är den tunn (sommarjacka el även höst)?

• Damien och Adrian
    kitty79 skrev 2008-07-02 18:42:57 följande:
    vart kan man hitta nanoou på rea nu ? är främst sugen på gul big c suit , hur är den i storleken ? har haft deras veloursuit och den var galet konstig i storleken tyckte jag.
    jag tycker inte suitarna har fel storlekar så som velourisen hade, så det ska vara lugnt. Däremot var suitarna i v¨åras små, dvs man får gå upp en storlek. Om det är samma i år vet jag ej, har bara köpt turkos zipjacka och den var ganska liten.
  • Damien och Adrian

jag köpte 2 st katvigjackor st 80 o 86, antingen får han ha likadana efter varandra el så blir det T.  De är väldigt fina!

Jag fick förresten en mkt schysst deal på molokläder på rumba för att jag tipsade henne om en del förbättringar på webben - 40% rabatt på allt som inte ens var på rea!   Jag har länge sneglat på en del plagg i st 92 - borrtröjan i blått o vitt, bilbanetröjan o mc-tröja jade blev det.

• Damien och Adrian

terezita: tröjan i BT matchar!! tycker det är fint om det inte alltid är ton i ton heller.
    Söta ungar du har!

• Damien och Adrian

ta 80 i Nanoou. De brukar vara något mindre (om inget ändrats på suitarna i vår, jag köpte ingen). Men Molos suitar är inte alltid så små, det är väldigt olika.

• Damien och Adrian
    terezita skrev 2008-07-02 19:18:16 följande:
    tack dessama... känner mig faktiskt inte nöjd med den kombon, tyckte det var finare med brunt till de byxorna
    man har alltid såna plagg man funderar över! Men känns det inte rätt så är det ingen idé d - u kommer nog fortsätta störa dig på det, men det såg snyggt ut tyckte jag!
  • Damien och Adrian

Jag köpte det mesta jag ville ha i början när kollektionerna kom, men sen började jag gilla andra plagg osv, så jag köper än. Suck. Man tröttnar för fort, det är problemet. Eller rättare: man börjar gilla nya plagg också, de växer liksom in i en. Förut köpte jag bara babyplaggen med, jag stoppade vid 92, men nu har jag börjat köpa det med och 98, ma vet ju aldrig när grabbe behöver en ny verktygströja eller så...

Jag är inte uppdaterad i tråden så ni kanske redan snackat om det men Hippokids har börjat få in Molo nu. Inga bilder dock än. Undrar om någon dansk börjat lägga ut?

• Damien och Adrian

dagens shopping:

Katvig boxerkallingar svart/grå
    Katvig zip/luvjacka väst sommarkollektionen

använder ni kalsonger/trosor till era bebisar? när började ni? Jag köpte ett par idag bara för att se om jag ska ha dem med tröja/linne som pyamas (hålla blöjan uppe) el när det är varmt hamma el bekvämt, tycker det ser så tråkigt ut med "blöjbarn" som inte har något under. Snygga Katvig kan väl göra susen tänker jag... annars får han ha dem när han är större (det var stlk 92) under jeansen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10