Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina:

Jga ahr också tänkt på eskimåer o annat, det är ganska mkt eg jag gillar eller är nyfiken på iaf. Kul med stor variation o många prints, tyckte det var snålt i våras, för mycket stjärnor. fast nu saknar man nästa stjärnorna, kanske kommer de i nästa sändning?

Jag ska ha grönrandigt också, Damien är superfin i grönt.

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-05 14:38:52 följande:
    ja det kommer stjärnor, men jag gillar dom inte det grönrandiga är fint men jag tyckte att muddfärgen var ful
    på de gröna? muddarna på tröja el byxor? Var det en trist grön färg eller vad? förvånade mig att de bytte till längre muddar på byxorna, men jag gillar ändringen.
  • Damien och Adrian

stjärnorna förresten, vilken färg hade de? *letar efter katalogen* Jag gillade inte de från i våras, hösten däremot hade fina!

• Damien och Adrian

åh ser en stjärntröja i katalogen jag ska ha ur pojkkollektionen- blå med gröna och rosa stjärnor och gröna ärmar. *min son ska ha!!!*

• Damien och Adrian

gillade flera av stjärngrejerna, de har randiga ärmar vilket bryter fint. Blir för mkt stjärnor annars. Gillar ev lurvfleece grön, men tycker de är så färgstarka, föredrar t ex Katvigs jackor hellre. Skiter nog i lurvfleece.

• Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-07-05 14:59:45 följande:
    Har du molokatalog? Finns det blårandig tröja och byxor?
    jag ahr en molokatalog  - blåvitrandigt med röda kantband, typ den som kom för ett par säsonger sedan finns.
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-05 16:04:38 följande:
    Hej på er! Nu har vi varit och badat. Milo ÄLSKAR det. Nu sover han som en stock Lär bli sen kväll ikväll med, men vad ska man göra... Åh så det kommer stars! Jag hittar ju fortfarande inte min katalog! Jag gillar när det är stars på hela tröjan, vill inte ha randiga armar...
    turkosa med mörkblå o gula stars och gula kantband, himla fint tycker jag, påminner lite om de Molo som kom tidigare med svarta stjärnor. Sedan finns en mörkblå med grönt och rosa som stjärnor, det är både för tjejer o killar, snyggt! *min grabb ska ha med rosa*

Och jag som inte ksule ha stjärnor denna säsong.
  • Damien och Adrian

bruna kanter? trodde de var svarta - ja trist! Men jag ska ha tröja bara, så då är det ok, om än tråkigt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10