• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-22 09:43:36 följande:
    Rackamaja, Babyclothes, Matador, Liten på Landet
    tack tack! ska kika!
  • Saraia

vänta på post fr rumba, 2 st velourjackor t tjejerna rosa-vit-randiga så klart!!!

å sen köpte jag långärmade småfolkströjor fr elva små troll; sovande tiger o lejon samt en rosavit randig katvig tshirt t lillan!

• Saraia
    loveliva skrev 2008-06-23 10:17:59 följande:
    HJÄLP! Ser denna förstor ut??? Den kanske krymper lite?
    tycker oxå den ser ut att sitta bra! SÅ cool!
  • Saraia

gaaaah, kan inte bestämma om jag ska köpa apklänningar fr småfolk t båda el bara en av tjejerna!!!!

• Saraia
    Buttelina skrev 2008-06-23 14:40:34 följande:
    till båda så klart
    ja den är ju såååå fin! Nån som vet óm det är som deras andra klänningar? har den gröna m äpplen t lillan
  • Saraia
    lillronya skrev 2008-06-23 15:27:24 följande:
    Japp!La precis in bild i bt. 30% på en massa bla all katvig.
    fiiina katvigkläder! har köpt den velourjackan fr rumba o tshirten fr EST så nu får jag nog komplettera m velourbrallan!!! E den stor i stl?
  • Saraia
    lillronya skrev 2008-06-23 16:08:26 följande:
    Ja hörrni. JAg vet inte vad här tråden gör med min hjärna....Har inte gillat katvig innan alls. Liksom tyckt att det är meningslöst att köpa dyra, randiga, vanliga kläder...Men nu när jag har provat de på barnen så blir det bara fler och fler katvigplagg på önskelistan....Katvigs velour har jag inte ens kännt på innan, men den är ju bara jättemysig!!Nu måste ju lillebror ha det svarta, när Anjelin fått rosa. Suck......
    svartvit velourjacka finns på rumba nedsatt....
  • Saraia

Måste fråga: vilke stl tror ni min lilla tjej kan ha på NS jeans kjol? Hon är 86cm o 10,5kg, en smalis!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10