• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-28 08:09:07 följande:
    Godmorgon! Har precis shoppat en rosa midiapple vindjacka från Rumba för 280kr (med koden gravid) BILLIGT Nu vill jag ha rosa velourbyxor i 86 eller 92 och den rosarandiga mössan i babystorlek. Vart finns dom billigast? Lillamax har byxorna men där blir det ju frakt också...
    ja köpte oxå en sån jacka t min stora tjej men grön på rumba, rosa köpte jag på rean i en lokal affär t lillan!
    velourbyxor köpte jag på rumba i stl 92 men de finns nog ej kvar...
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 08:21:37 följande:
    Hon har jeans i strl.86 och de sitter fortfarande ganska baggy.
    Passar det med "Baggiga" byxor på en smalfis?
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 08:39:02 följande:
    Absolut Jag har nästan bara baggy byxor till Maia! Då ser hon liksom mycket rundare ut tycker jag. Svårt dessutom o hitta smala byxor som sitter tajt på en smalfis så då är det lika bra o köra med baggy på en gång.Älskar NS-jeansen. har haft dom i över ett år nu! Det är verkligen länge för ett par byxor här hemma
    Ja det får absolut bli ett par sådana då!!! Passar ju maia jättebra! Å kul att kunna ha dem så länge, de är ju inte direkt billiga men såååååå cooola!!! Min lilla växer ju jättelångsamt så hon lär kunna ha dem ett tag!
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 08:55:09 följande:
    jag tog 92 i jackan. Tänkte hon skulle ha den till hösten. den ska väl vara rätt stor i storleken (Tara hade väl bara 80??). Maia har ju redan tre vindjackor, en i 80, en i 86 och en i strl.2år (Molo, IdaT och MAT) så jag hoppas att denna Katvigjackan är stor iaf
    Den är stor i stl!!!!!;)
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:31:39 följande:
    Ursäkta den hemska bilden och de omatchande kläderna (pappa som klätt henne) men här är Maia i strl.86. De är snyggast med lite uppvik tycker jag så som Emilio har det.
    Står på enzos sida att jeansen är små i stl, tycker du det stämmer??
  • Saraia

fick äntligen hem småfolk jackan m apor på fr poppilopp igår - SÅÅÅÅÅ FIN!!!!!

• Saraia

passar småfolkst-shirten m rosa o orangea hundar på t tex orangea velourbrallor fr lindex o katvigs cerisa velourisar??

• Saraia
    Saraia skrev 2008-07-01 12:06:51 följande:
    passar småfolkst-shirten m rosa o orangea hundar på t tex orangea velourbrallor fr lindex o katvigs cerisa velourisar??
    vad tror ni??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10