Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Line80 skrev 2008-06-09 16:19:51 följande:
    aha.. men då borde jag väl komma till västermalmsgallerian om jag fortsätter gå då.. får kolla.. drömskor ligger mittemot nr 61 men de va ju ojämna nr där och jag kommer från andra hållet om man säger så.. har ingen koll på vart västermalmsgallerian ligger.. haha.. men det kan ju itne va svårt att missa då..
    Västermalmsgallerian kommer du att hitta. Om du rundar det hörnet där gallerian ligger och bara fortsätter "uppåt" så kommer du hitta. Inte alls svårt.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Preggi- Vilken söt tjej i rosa Småfolk!

Emmsan- åh, vad avis jag blir. Det bruna Katvig hade varit såååå snyggt på min sand/bruna Bugga

Nu ska jag underhålla sonen lite.

cu
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God kväll ladies!

Zvartaliljan-Vad skönt att ni verkar ha fått tag på en bra läkare nu som går till botten med detta. Läskigt att inte veta vad det är men skönt att ni får det utrett ordentligt nu. Bra mitt i allt elände att värdet minskar för ämnesosättningen.

Butte- sådär kan man väl inte göra? Suktas och försvinna...Räcka ut tungan

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvarta-nu såg jag också (kunde inte heller se bilden igår) Usch, det ser verkligen läskigt ut. Bra att läkaren reagerade starkt på dem.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jompa- vad duktig M är som går! Förstår att du är stolt. OT.-hade du beställt sandbas redan? Det finns ny ute på T nu
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-09 20:15:33 följande:
    Godkväll! Det har inte blivit så mkt FL tid här sista veckan. Jobbar och jobbar som vanligt.. Inte så mkt shopping heller tyvärr men fick hem lite Molo bilar från AnnaLuca som lillkillen älskar! Superfina bilder i bildtråden som vanligt! Den har jag hunnit kika i iaf, har inte kunnat hålla mig helt borta även om jag inte hunnit skriva något Tjolla, vilken härlig bild på Milo i den gula aptröjan, han ser så nöjd och stolt ut! Härliga färger på honom!Ängeln, din kille är också superfin i den gula aptröjan! Mer rosa till pojkarna Svisch, den Moloklänningen är heeeelt underbar! Passar din dotter perfekt också.Emmsan, fina småfolkkillar!Lollypop, fina Molobarn! Vilka fina Mini rodinifynd du gjort på T! Den bruna frottétröjan är ju helt underbar, önskar att jag bjudit lite mer
    God kväll! Kul att se din söta nuna här! Får du ngn semester snart?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    CamillaJ skrev 2008-06-09 20:22:09 följande:
    God kväll... Åh vad mycket roligt ni fått på lådan idag då eller inhandlat !! Skoj.. fast just nu är jag inte shopping sugen ett dugg eller jag vet inget jag skulle vilja ha  knepigt men kan vara för att vi måste snåla och för att vi ska till cypern på måndag. Har inte läst tråden ska bakåt och göra det Preggi- Söta söta Matilda ...så fina ögon hon har!!Så fina tshirts från småfolk ni har shoppat fina Liam och Milo!!!Jag har städat idag rensat ut 3 kassar leksaker ...Men gah det har fortf. hela rummet fullt sen ikväll var jag ute och joggade japp jag joggade och det var riktigt skit jobbigt
    Haha...jogga är jobbigt! Jag borde verkligen också börja. Måste börja med att köpa bra skor. har du något tips på dojjor?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Nika skrev 2008-06-09 20:25:04 följande:
    Någon mer som har köpt tshirten med flodhästar?luckylittleme.se/product.asp&su...Vi hat fått hem den och slagsmål utbröt...jättesöt!Men inte tycker jag att flodhästarna är röda...snarare cerise rosa...har ngn annan det så på sin tröja?
    Vilken söt! Den har jag inte sett förut.

Isold- skönt att det "bara" är två jourhelger kvar! Har du som springer ofta några bra skotips?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    CamillaJ skrev 2008-06-09 20:33:44 följande:
    Ja det känns bra Okey ha det så skönt, det är ju så underbart väder.
    Ja, första gången är värst. Sen blir det faktiskt bättre och bättre. Får kolla runt lite på skor. Måste ha rätt breda för min skumma fötter. Samt att vristen måste få plats. *avksyr att handla skor*
    molnen skrev 2008-06-09 20:33:49 följande:
    var är katvigsängkläderna  i BT köpta?
    Kolla med Emmsan som köpt dem. Vet tyvärr inte Vet att curiosa i danmark haft det förut i alla fall.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-09 20:37:25 följande:
    haha, sorry jag blev tvungen att logga ut igen jag har beställt en grön långärmad småfolk klänninggrod tshirt småfolk långärmad tröja med kängururen lila halterneck klänning med lila äpplensen på ajabaja köpte jag långärmad småfolk klänning orange med kaniner eller nått på och lila shorts ALLT är småfolk
    Det var inte dåligt! Verkar som om du fått Småfolksmani nu!
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10