Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-08 19:55:45 följande:
    Hej tjejerIdag har det shoppats vagn och ett linne till mig Inget alls till barnen, eller jo vagnen är ju till M men inget i klädväg. Är nog ganska nöjd just nu, känns ganska bra faktiskt.Väntar ju hem en del nästa vecka så det blir ju lite påfyllning då.
    Bee?
    ängeln83 skrev 2008-06-08 19:56:04 följande:
    Har också blivit badkruka, höll mej precis vid strand kanten idag, där var det lagom varmt Tak över poolen är kanon, skyddar mot solen och även mot löv och sånt som man inte vill ha där i.Jag är jätte shopping sugen, trots att brevlådan kommer vara full hela denna veckan Men en liten Småfolk t-shirt till kan ju inte skada.Fast just nu letar jag bikinis, hopplöst.
    Jag var som en säl när jag var liten men det har gått över. Småfolk är ju fint...
    Bikini skulle jag behöva. Och lite nya underkläder då Dollysarna är ett minne blott..
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-08 19:56:19 följande:
    taack  jag har blivit lite smått galen i småfolk
    Småfolk är ju underbara och fina!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Apropå Småfolk-har de ingen lagersalg? Penga mun

Älskade Noel
  • Duntoffla
    belladona skrev 2008-06-08 20:06:08 följande:
    hej behöver hjälp hur stava man till katvig broiler suit (är det rätt ) ,den i  hel dress velour med dragkedja . Ska lägga ut den o vill inte stava fel
    Katvig Boiler suit
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 20:00:38 följande:
    DET hade ju varit guld
     Eller hur?
    lillronya skrev 2008-06-08 20:06:23 följande:
    Jag längtar efter min lön! Fast är gärna ledig lite till. Synd att man inte kan få båda.Hade varit roligt om hela gänget kom iväg på lagersalg nån gång.
    Ja, shit vilket liv! En hel drös shoppinggalna mammor lösa i en stor lokal fylld med kläder!
    jompa skrev 2008-06-08 20:02:14 följande:
    Jag tror det men är inte säker.
     Najs! Vilken färg blev det?
    Buttelina skrev 2008-06-08 20:05:32 följande:
    jo, det har dom... men längre in i danmark..
    Vet du när den brukar vara?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:04:12 följande:
    Jag håller på för fullt här med *pust*. Igång och skrubbar balkongen nu...värst vad fint det blev när man helt plötsligt kunde se det vita genom all den gröna "mossan"
    Jag borde också skrubba vår. Gjorde det som hastigast häromdagen men den är fortfarande prickig.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-08 20:12:40 följande:
    Vi tog en Khaki färgad, enklast att matcha med dynan Skit smidig verkar den vara, hoppas nu vi blir nöjda.
     Det blir ni säkert. Är khaki ungefär som sand? Lite mer grön/beige?
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:17:45 följande:
    ja så här fint kan det bli Bara en liten bit kvar nu
    Lite skillnad Så där brukade min gamla balkong på lägenheten bli (plåt). Nu blir det gråprickigt istället (trä) Alltid är det något. Skönt att det är lätt åtgärdat.
    Buttelina skrev 2008-06-08 20:13:48 följande:
    nä, det vet jag inte...
     Får väl hålla koll på deras nyhetsbrev.Har ju iofs inte råd att åka på alla utförsäljningar
    belladona skrev 2008-06-08 20:16:01 följande:
    Tusen tack
    så lite så!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-08 20:25:41 följande:
    Ja khakin är lite mer så där grön/beige, inte så ljus som sanden.
    Snyggt! vad är det för del ni väntar på?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-08 20:31:50 följande:
    Ingen vad jag vet
    Haha...jag är kass på att läsa idag. Läste att du väntade hem en del nästa vecka. Trodde att det var en_DEL_ Men förstår att du väntade hem en del saker.
    NovJenny skrev 2008-06-08 20:35:40 följande:
    Fina sommarbilder i bildtråden! Här i veckan var vi på 1½ års kontrollen med Noah. Inte konstigt att han vuxit ut alla kläder då han nu är 90 cm (!!???) lång! Är inte det lite väl långt?! Hoppas allt är bra med alla. HInner inte med så mycket mer.
     Oj det låter långt! Men det är bra att vara lång ju
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-06-08 20:38:48 följande:
    Ja, väldigt bra för mig som få köpa nytt!
    Precis det jag tänkte på!
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10