Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Se bara jag huttrar så jag inte ens kan stava

• Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-06-11 19:20:08 följande:
    smakråd.. tänkte köpa lite fler småfolk t shirts till grabbarna o vill gärna matcha med lillebror...ska jag ta med många bilar eller grodorna??=) dessa var de som fanns som både body o tröjor
    Jag får väl gå mot strömmen då (som vanligt Generad) och rösta på bilarna, gillar inte riktigt sommarens grodor... ser nästan lite läskig aut juh
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 19:20:46 följande:
    Ja dagar som denna undrar man lite vad man ska med sommarkläder till. Men så fort det är en varm dag går det nästan alltid 2 ombyten här som han skitar ner sig eller kladdar med vatten/lera/sand...
    Ja om man får på honom kläder så går det ju ett gäng ombyten annars springer hans helst som nakenfis el i blöja här hemma / på tomten
    Buttelina skrev 2008-06-11 19:24:12 följande:
    grodorna! skoj med olika färger men samma mönster
    Kan förstå det men fyll bara upp garderoberna lite så känns det nog genst som "hemma"
  • Fantastiska Skatt
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 19:33:51 följande:
    Hur bifogar man bild i inlägget?
    kopiera - klistra in i medd.rutan här
  • Fantastiska Skatt
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 19:50:02 följande:
    Tack, jag lyckades!
    Vad bra Jisses va massa tjusigt du fått hem!!

Nika --- va inne och tjuvkikade , du passar jättebra i klänningen!! Underbar färg
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2008-06-11 20:48:04 följande:
    Godkväll!Efter den här kvällen förtjänar jag lite shopping.Mannen är borta ikväll och tjejerna har inte direkt samarbetat med mig om man säger så. Lilla M lyckades på bara nån minut efter hon kom upp ur badet medan jag hämtade blöja bajsa och kliva i det och tassa runt i halva vår lgh... Matilda hittade dessutom fjärrkontrollen och har tryckt nånstans så det går inte att titta på tv heller. Får ta det som ett tecken att jag måste shoppa lite istället.. Tack alla ni som kommenterat mina bilder i BT. Behöver några shorts eller kjolar att matcha mina nya fina t shirts med. Vad matchar ni småfolk med? Jen80, man blir ju nästan sugen på en liten igen när man ser söta lilla Ava. Men det blir inga barn för oss förrän om ett par år isf. Drar ni bara av 50%? Om min man skulle veta vad tjejernas garderober är värda skulle han nog få sig en rejäl chock....

Han har ingen susning om vad kläderna kostar alltså

Dina töser är verkligen superdupersöta!! och så vackra blå ögon! *smälta*

vilka av Småfolken tänkte du på?

Jen80 --- fina bilder. Man blir ju helt tårögd när man ser hur bröderna vill vara med och mysa vid matningen *så sött*

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 20:49:44 följande:
    www.mineunger.dk/shop/heldragt-sommerdragt-54...kolla vad fiiin
    visst är den underbar!!
    Duntoffla skrev 2008-06-11 20:51:22 följande:
    God kväll pölsekärringar!Hur är det här då? (har inte orkat läsa igenom tråden än...)Vad ni alla fått hem massa fina saker i brevlådan! Min ekar tomt...Här är det varit en heldag på Ikea, städats, tvättats, bakats, underhållit min lilla argbigga här hemma (37-veckorsfas.Tjohho! ) Puh! Nu är jag värd lite datatid. Har i alla fall låtit göra en superfin canvasliknande tavla av Noel. Superfin blev den. Nu ska den bara spännas upp på en ram också. Grattis till stugan Butte! Finns det ingen bild någonstans där man kan se?
    Men hjälp kvinna, varva ner lite blir ju trött av att bara läsa det där Jag har....jag har.... jo jag har lagat mat idag , det var ungefär min prestation för dagen det

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 20:58:58 följande:
    God kväll!! *tuffar in*
    tuff tuff
  • Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-06-11 21:12:14 följande:
    Tack för alla söta kommentarer, men nu måste jag ta min lilla tjej som är ledsen.. Fortfarande lite jobbigt med magen, men nu kör jag laktosfritt sen igår så får vi se hur det går. Kanske återkommer senare...
    Men lillfia då! hoppas att onda magen blir bättre!! Du vet att bröstmjölken aldrig blir helt laktosfri va även om du utesluter det själv ur kosten?? (men det är väldigt ovanligt att svenska spädbarn är laktosintoleranta, vanligen är det ju komjölksprotein isf )

Hoppas magknipet släpper och att hon får sova!
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 21:20:44 följande:
    Ja det "måste" du!! jag inser också att det kommer bli dyrt nu...
    Fina Thea i råååååsa pellefanter
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 21:11:11 följande:
    Förresten så hamnade sambo i bildtråden... katvigs midiapplesuit var snygg som f-n och så var det synd att molos kaniner var gammal modell.... men den får jag ju kanske tag på sa jag. Tog det som... shoppa! Han tyckte att alla barn var jättefina.Gissa om jag blev förvånad då han inte bryr sig om kläder öht.
    Klart det är klartecken för shopping
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 21:32:51 följande:
    Skatten: gubbens kommentar när han såg Thea... "Hon har väldigt tjejiga kläder nuförtiden" Kul att han ser skillnad iaf

Men visst ville han att hon skulle ha lite mer tjejjiga kläder el minns jag fel?
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-11 21:45:02 följande:
    Jag vet inte riktigt. *velpotta* Var helt inne på den först (den är skitsnygg) men tänkte att den gröna är lite mer färgglad. Den bruna finns i Dk på rea (och den gröna med galet hög fast frakt) Den gröna ser väldigt grön ut på vissa bilder och lite mesig på andra. Skulle egentligen vilja se den IRL...
    Velpottor e vi allihopa allihopa allihopa *nynnar*

Jag har som sagt verkligen fastnat för den bruna men den gröna är jättehärlig och tror N skulle bli superfin i den färgen!!
    jompa skrev 2008-06-11 21:48:37 följande:
    Nä nu hänger snart ögonen inte med längre, får säga natti natti så synd vi imorgon.
    Hoppas det blir en lugn natt m mkt sömn! Gonatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10