Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-10 10:38:46 följande:
    Åh nej vad trist! Vilken storlek letar du efter? Finns gott om dem här på Åland
    Den finns ju på andra ställen men det va ju på rumba jag ville handla... *rabatt ju* Men den turkos/orange är nog tuff den med..
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: här blåser det också som tusan!! Hoppsan nu får man inte kissa ifred hemma hos dig

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 10:49:31 följande:
    Hmm beställde ju fr eleraff och LPL förra veckan och har inte fått ngt mail om att det är skickat. Brukar man inte få det fr dom? Va så längesedan jag shoppade där senast så jag minns inte
    inte fr eleraff... LPL minns jag inte...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 10:53:20 följande:
    Då fortsätter jag hoppas att de kommer idag Sedan bör den nya turkos/orange Katvigen äntligen dimpa ner idag, jisses sicken seeeeeg reklamation det va då. *hoppas*
    oj har du inte fått den ännu??? Va det den som va köpt i "vanlig" butik och som du fick skicka? Min reklamation till Hippo gick supersnabbt. Hon måste skickat samma dag som hon fick min suit...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Usch hoppas inte eleraff har segat till sig-hon brukar ju vara snabb. Väntar på byxor som borde komma idag

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2008-06-10 10:57:14 följande:
    vad köpte du där?
    den turkos/orange suiten... det va ju du som tipsade mig
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2008-06-10 11:01:07 följande:
    jaha hahahah men varför blev det reklamation?
    det orange blev alldeles randigt i första tvätten   Nästa klarade sig finfint!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 11:04:46 följande:
    HaHAHAHA, skulle du höra turen m denna skulle du bli mörkrädd Japp det var den och de är inte vana vid reklamationer kan jag lova!OK here we go Till en början va de inte alls tillmötesgående utan det va ju mitt fel (mm eller hur) Efter bilder och förklaring hur den tvättats och hur vissa av Katvigs ränder blivit så ska de kontakta Katvig för attt höra hur de ska lösa det. (ööhh, what?? Som butiks innehavare får man väl ta liiite egna intiativ kanske? eller?) Hur som haver så efter ett bra tag hade de iaf fixat fram en ny i samma stl till mig fr agenten (då börja jag tycka om dem igen ) och nu är den tydligen på väg till mig. FAST de har ff inte bett om gamla förstörda tillbaka el få kvitto på att den är fr deras butik. Hade ju kunnat köpa den vart som helst - fast ska jag som kund verkligen behöva påminna om det?!? Jaja, det va korta versionen
    Men herregud!
    Nej det ska du verkligen inte behöva påminna om... Jag antar att de, som du säger, inte är så vana. Snacka om segt.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-06-10 11:21:47 följande:
    Lite besviken på EST faktiskt, mailade för två dar sen o frågade en sak, har ff inte fått svar... Ska det behöva ta sån tid att få svar på frågor???
    jag mailade de för ca 3v sen och fick inget svar... så då sket jag i det o handlade på annat håll. Mailen är superviktig för en nätbutik men det verkar inte alla fatta.-(
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hur va det nu m den gula sommarsuiten? Va den stor eller i stl??Thea har 80 i vanliga småfolksuits...

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10