Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ellenagnes skrev 2008-06-11 13:14:38 följande:
    Hmmmmmmm, jag vill inte sälja min för 171 kr. Usch!!!
    va det bärsele BB?? Lägg den på blocket-inte på T! Jag begärde 500:- och hade sålt den samma kväll. (Hade köpt den av en kompis för samma pris, vad ock i fint skick)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

JOMPA: JÄTTEGRATTIS!!! VAd roligt!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tack alla som kommenterat klänning o Thea *orkar inte tacka enskilt*

Skatten: ja det är inte riktigt samma tjej som du har träffat Men skatten har växt med ju.

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:40:26 följande:
    du är allt lite lat du
    hehe japp har latat till mig lite Håller tummarna för din stuga!!
    jompa skrev 2008-06-11 13:40:53 följande:
    Du måste meddela sen om Småfolk passar.
    Åfkårs
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 13:43:04 följande:
    Nej verkligen inte! Jag gosade med en liten liten tjej med mörkbrun kalufs - vad hände liksom Jisses vad det går undan.Kom ett par innan och hämtade en grej vi haft på annons och med sig hade de en liten 7 veckors tjej. Åååå blev så rörd  av detta lilla liv att jag knappt kunde hålla tårarna tillbaka *fånigt känsliga jag*
    hon blev stor

Åh vad gosigt! Jag är lika löjlig jag-blir helt konstig så fort en microbebis kommer när
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:45:39 följande:
    åhh, det är så mysigt! Försöker ni göra syskon nu eller? det är inte alltid så lätt, det tog låååång tid för oss att göra isabel...vi ska hälsa på en LITEN bebis nästa vecka som kom till världen i måndags. vägde 2600 och var 46 lång *yttepytte liten ju*
    ojojoj det va verkligen yttepytte!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:50:03 följande:
    åhh, yttepytte bebisar . isabel är normal och lillebror stor. jag vägde dom idag och isabel väger ca 13.2 och lillebror 12.6
    hihi han jagar syrran
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hörrni jag måste fråga er... Vaccination o förkylning.... DE ska ju inte vaccineras när de är sjuka men en mamma på ÖF sa att det är ok om de inte ä r"nysjuka". Thea är ju på väg att bli frisk. Bara hostan som inte vill släppa riktigt Tänkte kolla vad BVC tycker men vad tycker NI???

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:01:51 följande:
    JAG hade skjutit fram det en vecka eller två
    Jag gjorde det förra gången... slutet på maj alltså. Det är så typiskt att hon blev sjuk igen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-06-11 14:06:40 följande:
    HAr de feber eller alldeles nyss haft det, ska man vänta.Noah fick inte sin 1½ års spruta efter öroninflammationen då han fortfarande gick på pencillin och hade haft feber 2 dagar innan.
    Thea hade i fredags... o vaccinationen (om det nu blir ngn) är i morgon... borde jag vänta igen?
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10