Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-08 16:36:24 följande:
    Skitsvåra! 80 var för litet till Milo och 90 kommer han kunna ha när han är typ 2. Så vår Hipoo mössa ligger bara här och skräpar för han kan verkligen inte ha den på ett bra tag Han är 48 om knoppen.
    Vad konstigt.
    Har konstaterat att den gröna mössan passar till Anjelins mololurv.
    Kanske bäst att köpa den i butik då då hon kan prova...
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 16:44:22 följande:
    fast denna gången så hostar hon läskigt också
    Jobbigt när de små är sjuka.
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 16:37:53 följande:
    Ingen aning! Tvättade turkost/grönt som vanligt och det kom massa röda fläckar på den bodyn. Skumt...
    Vad knäppt!

Batinki var ju farligt! Där fanns ju det jag "behöver"..
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 16:47:22 följande:
    Tja du vet ju vad vi säga...KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!
    Ja här är det ingen idé att fråga om man vill ha nåt annat svar.
  • lillronya

Hur är den gröna molosuiten med stjärnor i stl? Är den lite stor som det randiga eller hur var det nu?

• lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 18:06:16 följande:
    Ja, den är normal till stor i storlek. (inte tight som verktygen) Har haft både den randiga och har den med stars och de är nog rätt lika.
    Tack! Ja det var ju verktygen jag tänkte på....

Får väl se om jag beställer den. Erbjudandet varar ju till den 15de.
    Beställde ett sorbetlinne iaf.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 18:19:02 följande:
     Jag har förvisso samma storlek i verktygen som i stjärnorna men den senare sitter lösare runt armar och är lite bredare. Ta samma storlek som du har i den blårandiga om den är lagom.Nu ska jag hjälpa till med middagen. Sen blir det en skön prommis ute innan nattning av N.Bjuder på en fin bild här
    Jag har inte den randiga suiten. Däremot har jag både verktygsbodyn och den blårandiga bodyn och det är en himla skillnad.

Snygg bild!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 18:22:30 följande:
    Jaha, pratar vi suit? Sorry! *virrig* Den är STOR i stjärnorna!
    Hahahaha ja jag skrev ju det.
    Suit alltså.

Jag tyckte väl att jag hade hört att den är stor.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 18:26:48 följande:
    Ja, jag såg det sen  Måste ha fått solsting som satt sig på synen Ja, den är stor. Hade både den och den blårandiga hemma och sålde dem för Noel skulle nog kunnat haft dem i höst eller något. Tror den blå är ngt längre men de är nog lika breda. Nu är ju E lite äldre än Noel förstås och kanske större? Hmm...funderar du på 80?
    Ja jag funderar på 80.
    Har 80 i blå med vita stjärnor och hade ju verktygen i 80. Verktygen var för smal men stjärnorna passar...
    Emilio är 74 lång och väger 9800...
  • lillronya
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:26:43 följande:
    Pust. Blev en beställning hos Batinki och så avbeställer jag den ordern hos Sweet funky.. *velig*
    För mycket frestelser nu?!
  • lillronya
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:31:22 följande:
    Japp.. och för lite pengar Hade beställt crocs till alla tre + en Molo-tröja på Sweet funky, men nu blev det lite mer Molo hos Batinki istället. Två klänningar, två par tights och en tröja (den jag beställt hos SF)
    Usch ja! Mer pengar hade varit toppen nu!
    Jag nöjde mej med ett linne från Batinki. Kanske beställer jag en suit sen också... 
    Duntoffla skrev 2008-06-08 18:31:22 följande:
     80 kanske är bäst. Han kan säkert tom ha 74 men frågan är hur länge? 86 blir megastort
    Ja beställer jag så blir det 80. Tack för råd.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10