Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-08 22:55:12 följande:
    Kanske kattbodyn blombodyn och orangerandiga byxorna? Vad ska P få då?
    hihihi
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA

hejsan flickor!! handlade en brun fleece jacka med knappar i halsen till storebror på babyclothes... hoppas att jag får hem den imorgon för på söndag far vi till norrköping!!

• GROD PRINSARNA

tjenare tjejer... träffade isold på hippo idag, helt utan förvarning så stog hon bara där!!

behöver eran hjälp tjejer.. vann ett bud på tradera som jag ångrar men får självklart stå mitt kast oh betala... men personen som hade auktionen har fortfarande inte skrivit och jag tänker inte skriva och be om vinnar mail heller så jag undrar hur lång tid det får gå innan köpet blir ogiltigt... jag vann plagget den 6:e

• GROD PRINSARNA

belladonna : tara blir bara sötare och sötare för varje dag som går!!!!!

camillaj : vad duktig isak är som har lärt sig att cykla, hur gammal är han nu?? min lilla grabb lärde sig cykla i våras då han bara var två år och 8 månader och det har jag fångat på film så det e jag jätte nöjd med, det kommer att vara så kul att visa filmen för han när han blivit äldre hans otroligt stolta min han fick när det äntligen lossnade!

incommunicado : snyyygg molo overall, han kommer att lysa så fint i sin vag i vinter och fånga allas uppmärksamhet

• GROD PRINSARNA
    CamillaJ skrev 2008-07-11 19:04:00 följande:
    Hehe ja Isak fyllde precis 3 år och ja han är så stolt han skulle ringa runt till alla! Men det är så skönt på alla sätt nu kan han och jag cykla och Albin vara där bak eller när vi gå ut osv ja han är verkligen stolt och idag skulle han visa Gustav för första gången när han kom hem från jobbet så han körde bakom honom och han slutade inte titta bak om pappa såg honom Så söt och så stolt!!! Verkligen kul...
    åå vad gulligt... har han lärt sig bromsa då?? det tog lång tid innan enrique hade lärt sig det!!
    CamillaJ skrev 2008-07-11 18:54:24 följande:
    Slängde in lite bilder idag med.Usch va ont jag har i magen just nu, Albin skriker som bara den där uppe och har gjort i snart 10 minuter! Gustav är där inne hos honom ska försöka få honom att sova men det funkar inte vet inte varför han har börjat vägra sova men antar att vi måste hålla det såhär endån så han inte vänjer sej med annat?! Jag vet inte var det är Nej får gå upp!
    CamillaJ skrev 2008-07-11 18:54:24 följande:
    Slängde in lite bilder idag med.Usch va ont jag har i magen just nu, Albin skriker som bara den där uppe och har gjort i snart 10 minuter! Gustav är där inne hos honom ska försöka få honom att sova men det funkar inte vet inte varför han har börjat vägra sova men antar att vi måste hålla det såhär endån så han inte vänjer sej med annat?! Jag vet inte var det är Nej får gå upp!
    ush vad jobbigt!! har han drömt många mardrömmar på sistone?? var isak likadan i den åldern?
  • GROD PRINSARNA

e lite uppspelt... snart kommer dom och hämtar upp oss då vi ska ut på bio och se på mamma mia som har premiär idag och jag har så höga förväntningar på den så jag hoppas den e bra!!

• GROD PRINSARNA
    CamillaJ skrev 2008-07-11 19:12:13 följande:
    Jag vet inte nej minns inte att Isak var sån men man vet inte usch man glömmer så fort iaf jag hehe Men visst fanns nog gånger Isak var sån!Men han slutade precis förrut när jag kom upp så hörde jag inget så då smög jag ner hit till datorn igen så det verka nu som han somnade. Skönt...Njaaa jo när jag sa till honom att nu kommer de går fort då får du bromsa så gjorde han det men ibland bromsa han och då glömmer han liksom så han få ingen fart fram och då blir han sur så då få man putta på han lite
    det är så svårt att veta allt vad som händer barnen när dom är så små men en ljus sida med det hela är ju att allt ä övergående och är det inte det får man hitta på sina egna knep och tekniker för att få saker och ting att funka.

ja gjorde enrique oxå många gånger och ibland kunde han råka bromsa när han hade jätte hög fart så han flög av cykeln så i början hade han både knä och handleds skydd (förutom hjälmen då oxå)som vi fick låna av ett par vänner
  • GROD PRINSARNA
    CamillaJ skrev 2008-07-11 19:26:05 följande:
    Har funderat på den, du får berätta sen om den va bra Ha det så trevligt!!
    tack så mycket det ska jag göra... väntar fortfarande på barnvakten som skulle komma halv... visserligen tre minuter kvar men jag är nervös, det är första gången denna person sitter barnvakt åt mina grabbar!!
  • GROD PRINSARNA

ååååååååååååååååååååååååååååå jag har varit på mamma mia premiären!!!!! tjejer den MÅSTE ni se!!!

• GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-12 00:10:45 följande:
    Å har du?!Vad avis jag blir!!
    du MÅSTE se den!!!! jag gick in glad och kom ut ännu gladare.... min gärna vill inte sluta sjunga... jag är offisiellt en ABBA fan nu haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10