Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

hejsan flickor!! handlade en brun fleece jacka med knappar i halsen till storebror på babyclothes... hoppas att jag får hem den imorgon för på söndag far vi till norrköping!!
tjenare tjejer... träffade isold på hippo idag, helt utan förvarning så stog hon bara där!!
behöver eran hjälp tjejer.. vann ett bud på tradera som jag ångrar men får självklart stå mitt kast oh betala... men personen som hade auktionen har fortfarande inte skrivit och jag tänker inte skriva och be om vinnar mail heller så jag undrar hur lång tid det får gå innan köpet blir ogiltigt... jag vann plagget den 6:e
belladonna : tara blir bara sötare och sötare för varje dag som går!!!!!
camillaj : vad duktig isak är som har lärt sig att cykla, hur gammal är han nu?? min lilla grabb lärde sig cykla i våras då han bara var två år och 8 månader och det har jag fångat på film så det e jag jätte nöjd med, det kommer att vara så kul att visa filmen för han när han blivit äldre hans otroligt stolta min han fick när det äntligen lossnade!
incommunicado : snyyygg molo overall, han kommer att lysa så fint i sin vag i vinter och fånga allas uppmärksamhet
e lite uppspelt... snart kommer dom och hämtar upp oss då vi ska ut på bio och se på mamma mia som har premiär idag och jag har så höga förväntningar på den så jag hoppas den e bra!!
ååååååååååååååååååååååååååååå jag har varit på mamma mia premiären!!!!! tjejer den MÅSTE ni se!!!