Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-07-16 21:45:53 följande:
    Tack vad gulliga ni är, kanske ska våga lite mer starka färger till henne iaf?
    ja det tycker jag absolut
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    lollypop skrev 2008-07-16 21:49:51 följande:
    Jo nog syns det att dom är syskon allt Den som skiljer sig mest åt är äldste brosan (längst upp till vänster på bilden). Han är en kopia av sin pappa. De tre andra har mer mina/min sida av släktens drag.Bilden är iofs över ett år gammal. Shit va tiden går!!!
    ja titta vad lika dom är!! vad fina
  • GROD PRINSARNA

mitt i allt det roliga måste jag oxå sussa... ska upp tidigt imorgon och hämta gubben på arlanda... åååå så jag längtar

• GROD PRINSARNA

ska jobba min fjärde natt på raken inatt och har två kvar... känner mig helt dödens men jag har som tur är inte barnen hemma.. mamma tog med dom o kampa sen i måndags och oj vad jag saknar dom... milo har tydligen varit jätte jobbig för han ´håller på att få sina fyra första tändei i överkäken samtidigt den stackaren!! blev visst ingen riktig semester för mamma hahaha tur att hela släkten är med då dom kan avlasta.. jag e så glad jag slipper den gnälligaste perioden då dom tränger igenom tandköttet!!

• GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-07-31 16:50:35 följande:
    Terezita- shit vad söta dina barn är! Så coola! De kommer vara riktiga tjejmagneter!
    tack så mycket... det kommer att vara bitterljuvt om dom blir snygga som tonåringar... vill inte bli av med mina grabbar åt nån annan tjej (svartsjuk morsa haha)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10