Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-09 00:22:07 följande:
    Det är svårt ibland.. Kanske bäst du sover på saken... Jag känner mig rätt nöjd idag. Imorgon ska jag leta blombodyn till M. Fast jag inte använder body egentligen.. Lustigt! heheGodnatt!
    Hehe ja nu ger jag upp! Ska sova på saken Snart iaf!
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 00:22:43 följande:
    Nu måste jag verkligen uppsöka min härliga kudde jag också. Maia lär väl vakna om sisådär 6 timmar   
    Haha ja usch ja.. dom är morgon-pigga dom små liven!!!
    Mina vaknar väl också om några såna timmar usch måste nog lägga mej
    Bruka somna till bolibompa ..jag nuförtiden haha... då ha det gått för långt!
  • CamillaJ

Åh! Ängeln 83... vill också ha det så fin Liam är !!!! Vart finns det?
    Finns de inte på rea nånstans?

Va tror ni om Molo tröjan ....80 el. 86?

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-09 10:10:46 följande:
    Hum, bodyn tror jag finns hos Matador, byxorna är nog ganska utplockade i storlek, vilken storlek vill du ha? Det är SÅ fint, o jag som tänkte lägga ut det på T, men det får absolut stanna kvar här.
    Storlek 86 på byxorna men frågan är ju 80 el. 86 på tröja/tshirt?!
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-09 10:16:52 följande:
    Hittar bara byxorna i små storlekar Hade själv svårt att få tag på byxorna i 80.Vart hittar du tröjan? Vill ha den regnbågen i tröja också, men hittar bara små storlekar där också.
    Tröjan fanns i 80 bara...
    fasen också...hittade den som du har BUTTE fast som passa till byxorna som jag köpte igår.. men de fanns också bara i 80! ATTANS.....
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-09 11:29:21 följande:
    Innan har jag ju haft samma print upptill och nertill men nu börjar han bli för stor för det, så oftast blir det typ jeans/velorisar och enfärgade t-shirt/tröjor till byxor.
    Ja precis.. men du jag hittade den röda på matador ..den gone fishing catch u later .. den med vita sjärnor och blå rygg den går väl till molo byxorna med röda ocg blå stjärnor? Beställde den nu!! Usch hoppas det inte bli pyjamas varning... va tycker du?

Hur är Hummel byxorna ??? Små normala stora?
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-09 11:40:49 följande:
    Det borde väl funka ihop, fast det är ju olika färger på stjärnorna.
    Va neeeh..jo men dom är vita med de är ju samma färg på kläderna alltså. Röda vita och blåa.. det är ingen blå som skiljer va? Usch tycker jag jämnfört så mycket ahha.. näe men spelar ingen roll om de inte är samma färg i stjärnora men vill ha att det går ihop i färgerna
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2008-07-09 12:20:06 följande:
    de passar inte ihop perfekt eftersom de tillhör olika säsonger så det är nog inte pyamasvarning. Men stjärnbyxor är för mig pyamaslika, Molos byxor är så tunna, så det beror lite på hur stort ditt barn är?
    Jasså okey ja nej jag vet inte men tycker att dom är fina när dom är lite större och sitter lite baggy istället med en röd tshirt eller liknande Men jag köpte tröjan förrut och tror det blir bra ihop...färgerna ser lika ut? Så mycket skiljer de väl inte? Eller... jaja jag vet inte får¨åka på T annars. Albin är 1 ½ år.
  • CamillaJ

Preggi- galen panna nu har du allt shoppat gärnet
    Gutt!!
    Haha ja jag shoppade ju den dära tröjan men ack va jag tror jag ångrar mej eller inte fasen få inte bli jamas varning HATA sen trodde jag de va samma färger det ser så ut! Men äsch vafan.. det märker vi

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10