Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-07-12 23:28:05 följande:
    jaha gick alla o la sig nu eller  kanske jag med borde göra förresten...men har hivat i mig alldeles för mycket coca-cola idag så jag känner mig på högvarv...vill shoppa!
    Jag är kvar OCH jag vill med shoppa ju men VAAAAD?? Hehe.. ingen aning!
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 23:30:35 följande:
    har du shoppat några molonyheter än? Jag spontanköpte 4 suits på tradera idag ju Schysst säljare som lät mig vänta med betalning tills bb för det blev dyyyyrt
    Nej inga nyheter har inte fastnat för dom riktigt ännu kanske rymdbyxor
    Men nej jag vill ju ha molo lurv nu ju
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 23:35:07 följande:
    Ja det vill jag med! fast jag är väldigt nyfis på NS ju...får se vilken det blir.
    Ja jo det är ju något det med!! Hmm åh va jobbigt att man inte får kika någonstans liiiite innan hahaha man är ju nyfiken som bara den.
  • CamillaJ
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 23:40:28 följande:
    Kan inte sluta tänka på lurvarna. Typiskt att det kommer tre färger jag vill ha samtidigt som jag vill ha en NS-lurv. Kanske får strunta i den turkosa då och kanske köpa en på rean sen om jag lyckas hitta nån i rätt strl..
    Vadå NS lurv kommer dom med me sånt mys?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-12 23:46:36 följande:
    Alltså jag har tjuvkikat och det kommer många fina färger.Jag har ju precis köpt lurvar tillde små, så jag tror att de större måste ha nu också.JAg vill ju också ha NS-lurv... Får se hur vi gör med allt det här nu då
    Vadå tjuvkikat vart då????
    Åh va avis jag blir haha.. jag vill me se ju! Och Ns lurv åh kan tänka mej
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-12 23:49:55 följande:
    Ja den tjuvkiken gick inte av för hackor.Det värsta är att man blir fattig på kuppen.Sen kommer Nova Star, katvig och me&i.... Ja kära nån.
    Åhhh... fortfarande Avis hah!

Hur går det med tatueringen  
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-12 23:53:37 följande:
    Godkväll! Vad händer här. Har jag missat nåt? Har varit på landet hela dagen och sen var det fest hos grannen... Camilla, visst beställde väl du från matador i veckan? Har du fått dom? Ska tömma kameran nu och se om jag har nåt från dagen att bidra i BT med..
    Hej god kväll el. sen natt Hehe...
    eller nej sen kväll
    Ja nej jag kommer att får det på måndag hoppas jag! De skickade mejl i fredags om att det skickade min tröja då!! Så jag hoppas på måndag...

Vi prata lurvisar här ..
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-13 00:00:13 följande:
    Jag har inte hört nåt om min beställning, beställde i tisdags. Dom har säkert glömt mig.. Så har det varit med mina beställningar hela veckan. utom lilla Max. Har det kommit lurvisar till butik redan? Allt bra med er? Så fina bilder du la i BT igår...
    Nej men jag mejlade dom, gör de du med iofs väntade jag på mejl 2 dagar! Men dom bruka va snabba vet inte om de ha med semester osv att göra!! Mejla tycker jag.
    Jo det är bara bra barnen sover , mannen är ute och festa och jag ha druckit lite vin och bara mått bra Du då?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-13 00:04:00 följande:
    Visst fasen! Ska verkligen försöka komma ihåg det imorgon.
    Ok
    Preggi skrev 2008-07-13 00:09:42 följande:
    Jag mailade dom i fredags men har inte fått svar än. Konstigt! Hoppas att dom inte har missat min beställning.. Jag har har druckit vin hos grannen, är visst lite snurrig.. Det är bra här. Barnen sover som stockar efter en heldag på landet..
    Ja men ja det står på hemsidan att dom skulle vara sega

Nu sitter jag och äter jordgubbar som vi köpt idag gott! Isak vaknade till sen Albin så men tro båda somnade om! Hoppas inte Albin krånga inatt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10