Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-11 14:43:08 följande:
    usch ja och det händer ju så fort! Milo trillade av sängen igår och slog huvudet i stenväggen. Jag trodde verkligen det tog illa, han sov i 3 timmar efter det.Tack och lov så blev det bara en grym bula...
    Tara älskar okså  att "cykla"  på sin trehjuling , kykla säger hon
  • Rååsa Smurfen
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 13:57:41 följande:
    Har ni sett att man kan ladda upp filmer här på FL? det har jag helt missat! Provar genast med "dansfilmen" som va aktuell för ett par månader sen
    vad filmade du med videokamera,telefon  eller kameran ? för mig gick det ju inte ,jag filmade med min kamera. Så söt hon var 
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-07-11 14:57:51 följande:
    Är det bara jag som tycker att det är super kul att lägga ut på t? jag brukar ha ungefär 20 saker på gång varje månad. Tycker det är värsta kicken att se folk buda på mina saker
    jag tycker okså det är kul iallafall när det väl hamnat där , brukar lägga lite åt gången  ,har nu ca 40 ute  ,har lite kvar att lägga ut  vill dock slippa att har 40 st som går ut samtidgt ,hade det en gång och det är lite svettigt
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-07-11 16:32:37 följande:
    Haha, nej han klarar inte cykla, det är sån med stöd under och styrpinne. Finns bild i BT nu Angelinah: fin fina molosar! Vill oxå ha svarta velourisar! Vårt lindex har inga, eller så är dom redan slut. Välkommen tillbaka Alex07! haft bra semster?
    vad söt milo är på sin cykel , Tara har en ärvt storbrors cykel  inte så fin men Tara älskar sin kykel som hon säger 
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-07-11 16:40:10 följande:
    Harald Nyborg, 269 spänn! Hittade ngt liknande på EKO men den kostade 500 och dessutom kunde man inte styra handtaget från styrpinnen, vilket man kan med denna. Sen plockar man ju bort alla andra delar så det blir en vanlig 3-hjuling. Milo älskar den
    såg inte den på deras sida  kan du länka till den
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-12 23:49:21 följande:
    Man köper på rea i januari! Jag köpte en nu på rea för 755 kr.Lurvfleecen - tror den är mörkgrå, inte svart? Snygg iaf!
    jag vill har den fina ljus rosa overallen som kommer nu till vintern
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-07-13 00:00:13 följande:
    Jag har inte hört nåt om min beställning, beställde i tisdags. Dom har säkert glömt mig.. Så har det varit med mina beställningar hela veckan. utom lilla Max. Har det kommit lurvisar till butik redan? Allt bra med er? Så fina bilder du la i BT igår...
    matador har tagit lång tid på sig för mig okså Ledsen betällde den 5  och den  10 får jag besked att en vara inte finns i min storlek  och  ännu har inget paket kommit  ,kommer nog mån  eller tisdag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10