Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-07-31 15:24:46 följande:
    Hemma igen efter en skön ansiktsbehandling *lyx*Smilla- söt Svea i Mini Rodinis robotar!Ängeln- Fleecen blir ju prefa som lekjacka i höst.Loveliva- Vilken go och glad Hilda i finaste Katvig. Och nya fina Molosar Belladona- Tara är supersöt i fina katterna! Gillade inte alls det mönstret från början men det växer med tiden
    tack så mycket ,var okså lite tveksam till det först men älskar det nu
  • Rååsa Smurfen

kikar in en sväng  la en bild på Tara i bildtråden ,hinner inte sitta här så mycket  tiden räcker inte  till ,när jag kommer hit brukar alla redan sova så då brukar det blir en natt runda på wii fit i stället Skrattande

• Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-08-01 21:03:23 följande:
    Sorry för OT, men jag behöver er hjälp, beslutsångerst som vanligt Vad ska jag ha på mej på dopet imorgon (ska va fadder).Omlottklänning eller top och kjol?
    tycker klänningen Glad
  • Rååsa Smurfen

har kämpat och läst bakåt en himla massor sidor ,när jag inte hänger här så mycket  har jag inget större shopping sug  men efter 30 min här finns det massor jag vill köpa  bla katt tröjan med prickiga armar och älg tröjan med prickiga armar + prickiga byxor Glad fanns de i baby storlek jag vill har stl 86 då 92 är ganska stort till tara

• Rååsa Smurfen
    Lina med Liten skrev 2008-08-03 22:17:11 följande:
    Måste få berätta Thea har lärt sig säga "Thea"... -teAAAA säger hon och skrattar.
    visst är det gulligt ,Tara har okså lärt sig säga Taaara Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    Lina med Liten skrev 2008-08-03 22:19:34 följande:
    Alltså när slutar man kunna göra sådär som Ida gör i BT?? När blev man stel som en gammal pinne?
    jag kämpa  som Ida  nästan varje kväll med wii fit Skrattande jobbigt med kul, ibland med min son dock har han lite dålig kordination och balans så vi brukar hamnar i en hög på golvet han och jag då Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-03 22:09:43 följande:
    min dotter är också tokig i gummistövlar, fattar inte varför
    l(äser i kapp tråden  kanske märks)   Min tjej är likadan får ofta avstyra från gummistövlarnaSkrattande verka som alla barn  har nån mystisk dragning  för gummistövlar Glad
  • Rååsa Smurfen
    alex 07 skrev 2008-08-03 23:38:37 följande:
    Sååååå, nu har mina första auktioner på T gått ut. Fick nästan igen mina pengar...har betalat 927 för det jag lade ut och fick in 852Och nu har jag skickat vinnarmail och packeterat...puhhh...det här är jobbigt ju...men skoj när pengarna trillar in så man kan shoppa
    visst är det kul ,dock trist när vissa inte betalar sålde ett gammalt nintendo  för en vecka sen för 710 kr  köpare har inte hört av sig ,skicka påminnelse i dag hoppas hon betalar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10