Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Smiter bara in och tipsar om att velourbyxorna på Lindex nu finns i deras webshop!

• mortillsju

God Kväll i Tråden!

ANGELINAH....vacker mamma du har! Jag hoppas att allt är acceptabelt om än säkert jobbigt.

LINA MED LITEN...såååå du har varit i mina trakter du!

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-27 22:59:23 följande:
    hmm måste tänka lite... fin emilio i bildtråden!
    Harmoni i Lund hade ingen rea på småfolk (nästan, bara några enstaka plagg) utan de hängde där prydligt på ordinarie pris avdelningen.
  • mortillsju
    Lina med Liten skrev 2008-06-27 23:02:47 följande:
    Jajamen! Skoj o besöka nya butiker...
    Klart! Jag var där igår. Men det blev bara ett par sandaler till lillebror på rean *behövdes* inget annat. Men jag gillade Kik Kid klänningarna i frotte dock!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-27 23:06:46 följande:
    äsch då inte på nanoou heller?
    Inte vad jag såg än i alla fall. Men jag minns att de reade ut höstens nanoou i julas så kanske petar de in nanoou i rean lite senare? jag ska hålla utkik!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-27 23:20:47 följande:
    ja gör det är du snäll gul nanoouklänning och turkos och blå suit är jag ute efter
    *memorerar* Ska spana när jag har vägarna förbi!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-27 23:21:39 följande:
    du bor ju också i närheten ju, du får hänga med på en shoppingrunda nån gång
    Jaaa! det måste jag göra. Det får bli en gång när ni andra ses och som jag kan greja barnvakt åt åtminstode en liten älskling. Det skulle vara jättekul!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-07-01 10:28:49 följande:
    Har bara en sommarsuit i 86 och den är aningen mindre än katvig sommarsuiten i 86.Om det nu var till nån hjäp.
    Hej!

Måste bara tacka dig för ett matchningstips. Igår hade min lilla Katvigs rosa/vita pantalonger tillsammans med molntunikan från meandi. Hon var lika fin som din lilla i det!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-07-01 10:36:14 följande:
    Vad bra!! Det är kul kombo tycker jag!Såg du den nya kombon med det randiga från katvig och rosa klänning från lindex?? Blev ganska bra det med. Funderar på att ta en brun likadan klänning till det rosarandiga....Kanske köpa svartrandigt att ha med rosa klänning....Mycket fint finns det!
    Ja jag såg den! Det var jättefint. Jag hade tänkt köpa den bruna klänningen i samma modell. Jag tror till och med den finns på rea på Lindex shoponline.
  • mortillsju

God Kväll i tråden!

Fina kläder i BT as usual. Och supergulliga barn.

HELLE Min turkos/ranga är lite tvättluddig men inte så det stör. Sonen hade den för fjärde gången idag *gosh vilket minne*

ZVARTLILJAN Du vet, är man ensam om barnen själv gnäller man ju inte så mycket Men jag vet hur det är. Jag tyckte det var superjobbigt att ha en ensam kväll när jag var gift. Nu när jag alltid är själv tycker jag inte alls det är jobbigt *märkligt*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10