Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-21 23:38:39 följande:
    Vad kul! *avis* Vad blev det?
    Långa listan...Nä...men lite i alla fall

Till lillasyster på snart 2:

Men prickiga byxor på blå bakgrund
    Lila tunika med gula prickar
    Lila velourbyxor
    Flower print tunika

Till lillebror på snart 3:

Isbjörnströja
    Stjärntröja med graftigrå botten

Skulle vilja handla lite randiga leggings med  (roas/grå samt  blålila ) men även prickiga men de har jag inte hittat än....
  • mortillsju

PREGGI

Igår dog hela internetet här och jag ramlade i säng.

Ja det kan vara svårt att bestämma sig, det finns ju så mycket fint men mina små behöver kläder. Och det underlättar ju beslutsfattandet något.

Skidåkarflickorna med prickig ärm är så fin. Tightsen till med!

• mortillsju
    lillronya skrev 2008-07-22 07:58:34 följande:
    Godmorgon i tråden!Värsta molohysterin igen ser jag.
    God Morgon!
    Ja till och med jag som knappt köper Molo alls tycker höstens kläder är superfina!
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 08:15:38 följande:
    Godmorgon!Åhh jag hittar bara mer och mer Molo jag vill ha. Jag som knappt ville ha ngt innan... Så typiskt . Jag som trodde jag klarade mig denna säsongen, men näähe. Nu är det kört . Vet ni om rackamaja är snabba på att skicka? Vi åker ju på torsdag morgon. Jag betalde nu och skickade ett mail och frågade om dom kunde tänka sig skicka den idag så den inte behöver ligga i brevlådan när vi är borta. Jag skickade med en prinscreen på betalningen, så jag hoppas dom vill hjälpa mig...
    Rackamaja brukat skicka INNAN jag hunnit betala!
  • mortillsju

God Kväll alla!

Idag har vi varit på Lekoseum i Osby (Brios leksaksmuseum) ohhh det var så kul. Både vi vuxna tyckte det och de små barnen. Urlyckat alltså.

Jag spanade barnkläder såklart *skadad* Inget danskt så långt ögat nådde ändå var det en massa danska familjer där (vars föräldrar rökte överallt )

• mortillsju

Hej och god kväll alla!

Sitter och spanar på mina fina Moloplagg nu ikväll. de är verkligen toppenfina!

Men så ville jag ju ha ett par rosa velour också till min lilla men de var slut på Poppilopp Så är det nån som sett Molos rosa velourbyxor någon annan stans?

• mortillsju
    Tuffelisa skrev 2008-07-30 22:11:22 följande:
    Vet någon vilka färger det kommer att vara på Molos vinteroveraller i år? Är lite sugen på att köpa en på rean från förra året...men vågar inte ifall det kommer "finare"
    Åhhhh de var en massa fina färger i år. Blå, röd, rosa ....lila med väl??
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-07-30 22:41:47 följande:
    God kväll!Vilken storlek i så fall?
    God kväll!

De jag köpte är i 92. Annars kommer säkert 98 funka senare i vinter. Så nån av dessa storlekar skulle hon behöva
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-07-30 22:49:38 följande:
    Annacill har dom. Fick just mail från hippokids, mina randiga mololeggings var slut.. Hon undrade om jag ville ha 98 istf 92, men tror nog att de blir hur långa som helst då tyvärr.. Köpte de randiga rosa brallorna i 98 o de är långa som attans. Så jag får väl hoppa det. Ska använda mina valpögon o be en butik att köpa hem dom till mig. Så struligt dock när man redan betalt med kort..
    Tack! Då ska jag surfa dit.

Är din erfarenhet att MOLOs leggings är långa? Jag har funderat på ett par sådana (eller egentligen flera par) till dottern.
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-07-30 22:49:38 följande:
    Annacill har dom. Fick just mail från hippokids, mina randiga mololeggings var slut.. Hon undrade om jag ville ha 98 istf 92, men tror nog att de blir hur långa som helst då tyvärr.. Köpte de randiga rosa brallorna i 98 o de är långa som attans. Så jag får väl hoppa det. Ska använda mina valpögon o be en butik att köpa hem dom till mig. Så struligt dock när man redan betalt med kort..
    Jag såg dem tyvärr inte på nätet. men de kanske har dem i butiken??

Åhhh så hade de fina jeanskjolen med som jag absolut vill ha. Jeanskjolen, velourkjolen och velourklänningen ligger på min MOLO önskelista!
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-07-30 22:54:54 följande:
    Annacill har inte 92 tyvärr.. Kanske poppilopp? Ska kolla runt!
    Mina lila kom från poppilopp. Men i rosa var de slut i min storlek...eller lillans var det juh! på poppilopp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10