Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lollypop skrev 2008-06-21 20:46:47 följande:
    Hahaha Det säger min son med!!!
    hehe, här i familjen är det "skatan" som sägs efter att dom sa det i hejhej sommar Skrattande
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:45:48 följande:
    Ja tom. jag tycker ju den är ganska kul Jag kunde tom. träffa den inatt efter allt alkoholintag DÅ är den stor
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:46:47 följande:
    Hehe, jag brukar ösa upp allt eftersom dom trillar in. Den är såå god!
    Du är en  klok kvinna som gillar "big stuff"
  • gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-21 21:05:51 följande:
    Molo började komma i slutet av juli ifjol.
    ja verkligen, men molo var väl först ut i våras också??
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-21 20:58:16 följande:
    Ja jag har också dränkt suiten i yes och lagt den i maskinen nu. Återstår att se hur den ser ut sen.
    håller tummar och tår för att du får samma resultat som jag fick.
  • gosmamman

Gokväll!

Idag har vi varit i säterdalen och tittat på bondgårds djur och lekt i den stora lekparken som fanns där. Båda barnen hittade en favorit syssla. Storasyster älskade att åka linbana och bebben åkte massor massor i en rör rutchbana som var lite mindre.
    Jag är iaf helt slut nu och skapligt tom i bollen.

Tjolla- vad fin Milo är i sin ko body, ser superkul ut att rida.

Preggi- Fina dina töser, Philippa passar jätte bra i midiappel.

Isold- Jag är riktigt avis på ditt ko det fr TS

• gosmamman
    alex 07 skrev 2008-06-22 17:07:14 följande:
    Tjollabolla: Sååååååå nöjd Milo ridandes i BT Fina barn och kläder i BT som vanligt.Hej alla! Har fortfarande problem med denna sida och FL så jag skriver inte så mycket här jusst nu, men andra trådar går bra av någon anledningNåja, det löser sig säkert. Kan bara göra ett inlägg sedan blir jag utslängd en liten stund, irriterande.......................
    Kul att se dig, trist med krångel men FL är ju inte alltid så pålitligt. Men konstigt att det bara strular i dansk tråden.
  • gosmamman

Visst ja, glömmde ju att säga GRATTIS till smillamillas 5åring idag grattis grattis och söööta lillasyster i BT.
    Guud vad jag vill ha en så sommar suit men just nu känns det bortkastat att köpa sommarkläder Fundersam

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10