Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Yes! Sverige vann!

jojoa75 skrev 2008-06-10 22:58:07 följande:
    VAR finns MAT?? Är de på erbjudande nånstans???????????Kikar in lite snabbt bara, håller på med Tradera för fullt...Funkybaby har 30 % på HJORTH
    Tror att folk lyckades buda hem de MAT-jackorna på T som jag tipsade om. Synd att det inte fanns ngn i Noels storlek, jag som verkligen vill ha en
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 23:00:45 följande:
     på T
    Lyckades du?
    Preggi skrev 2008-06-10 23:04:51 följande:
    God kväll i tråden! Nån som shoppat nåt kul? Jag råkade visst köpa en till småfolk t shirt nu, hmm jag som inte skulle köpa nåt idag. Men det är så svårt att låta bli ibland.. hehe Heja Sverige!
    God kväll! oops! Man råkar så lätt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jojoa- Fina Emma! Och vilka söta dunbollar!

Lina- Fin shopping! Äger Thea några suits eller byxor numera?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:10:18 följande:
    Japp! För detta året Igår var det min stora duktiga pojke som tog studenten Idag var vi iväg och fick se honom ta emot ett stipendium för "Bästa elev". Och nu på kvällen var det studentmottagning för småbarnens pappas stora flicka *rörig familj* Är allt bra?
    Wow! Vad roligt! Stolt mamma förstår jag.
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 23:10:35 följande:
    Skatten vaknade 20,30 och har varit helt hysterisk - alltså så man blir riktigt orolig, fick knappt luft Så det va inte riktigt läge att hänga på T om man säger så (Tror den skulle va för stor ändå) Men såg att jompa vann den så då kändes d lite bättre iaf

Åh, synd! Hur är det med honom nu? Mardröm?

Så det var den storleken hon kammade hem. Vad landade den på? Kan inte den jackan jag så gärna vill ha komma på rea snart.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Oj, vad hände med mitt svar? Det hamnade i citatet..

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 23:19:32 följande:
    Vet inte förhoppningsvis bara mardröm och kanske rädd för att somna om?? tog 2 tim innan han somnade helt utmattad stackarn men sovit lugnt sedan dess iaf.Ja hade det varit den andra jackan som du oxå är ute efter då hade gubben fått bevaka T Denna gjorde inte lika mkt. Hmm tror den landa på 360 el nåt - kanonpris iaf!
    Men lilla skatten då! Ibland förstår man inte vad det är.

Jaså är du också på jakt efter den jackan? Du vet att den finns på rea i DK va? *suktar*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Varför spökar jag? hooo hoooNjae, på jakt och på jakt men skulle ju inte tacka nej om den reas  Himla fin är den och verkar praktisg men tyvärr sitter ju luvan fast *läskigt m klättrande barn*
    Ja, det är nackdelen med den tyvärr.

Go natt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan- skitsnyggt! Nu blir jag sugen på att göra en ny suflett.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-10 23:36:37 följande:
    attans...håller ju på att lägga upp auktioner, endaste kvällen på länge jag inte hänger här... o så missar jag såna gobitar... Attans!!!!!!!!Nån som kommer ihåg om lollopards tapetmönster hette nåt speciellt? Typ wallpaper eller nåt?
    Tror de bara hette Wallpaper

Nu ska jag lägga mig så jag pallar med en dag på IKEA imorgon.

Go natt tjejer!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God morgon ladies!

Lourdes- Vilken söt liten kis i BT!

Här är det lite mulet idag så det passar ju bra för mitt planerade Ikea-besök. (enda nackdelen är ju att alla andra också säkert åker dit idag)

ängeln83 skrev 2008-06-11 08:58:29 följande:
    Morning.Här står också städning på schemat, har halkat efter rejält efter flera veckors värme, så nu har jag 226 kvadrat att städa *pjuh*
     Usch vad trist! Ibland önskar jag att ngn kom och städade åt oss här hemma.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10