Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Phu nu har alla mammorna gått hem och Milo sussar. Funderar på att kolla posten, men har ju blivit så besviken dom senaste dagarna när där varit tomt

Åh verktygs t-shirten var slut på gucce. *SNYFT*

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 12:45:15 följande:
    har du sett att matador har också? Minns dock ej om det var med stjärnor på ärmarna.
    MMm såg det, fast inte i 92
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 12:59:37 följande:
    Hej! Litet postpaket idag med Tjolla: vad fick du??
    Molo t-shirt från Batinki och katvig knickers från Rumba. Och så velouroverall från funkubaby, men den måste åka tillbaka. Den blir för liten Attans med, den var ju så fin!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:04:35 följande:
    va?? var den för liten?? f*n vad skumt att det skiljer så mycket mellan storlekarna!
    Ja jag mätte den med hans helsvarta i 80 och dom är lika stora exakt, så den kommer inte passa....
    Eller så var din felmärkt?
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-11 13:10:52 följande:
    Fast frågan är om de har laglig rätt att göra så.
    Ja man har väl alltid ångerrätt?! Jag har mailat och frågat iaf. Känsn ju jäkligt surt att ge nästan 400 spänn för ngt som inte passar!
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:09:00 följande:
    ja, det måste den ha varit... eller din... skitskumt, för min var verkligen TOK stor, det var ju därför jag skickade tillbaka min..
    Dom är ju lustiga i storlekarna för sen är 86 alldeles för stort... Så vad ska man ha då liksom..
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-11 13:17:52 följande:
    Tjejer tjejer: Jag har fåt jobb!!!!!!!! Är så glad att det nu är klart, äntligen Nu slipper jag gå på fler intervjuer och en riktigt bra deal fick jag oxå, de ville verkligen ha mig.Nu ska jag nog shoppa nåt fint och fira, eller just det klickade hem en massa igår ju från T. Ähhh nåt litet i alla fall ska jag ha. Fin fina barn i BT. Så fin den där vindjackan från Katvig är.
    GRATTIS JOMPA!!! Vad kul!!!!!! Vad blev det för ngt nu då?

Jag ska iväg på min andra intervju nu kl 14. Lite nervös faktiskt...

Fick svar från funkybaby och det var bara att skicka tillbaka den. Dom är alltid så himla trevliga där, trodde nog inte att det skulle bli problem heller
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:28:03 följande:
    åh, vad skoj! jag är verkligen glad för din skull åhh hoppas att jag också har tur idag, kontraktskrivning om 3 timmar..fiiina inköp!
    Åhh ja det hoppas jag med! SPännande värre!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:28:08 följande:
    Butte - Ja i det stora hela. Vaknade en gång när pappa o jag skrek lite för högt när Zlatan gjorde mål så då blev hon lite uppskrämd o låg o halvsov i min famn istället i en halvtimma innan hon somnade om. Vaknade sen i morse vid 7-tiden, åt lite välling, bytte blöja och jag klädde på henne. Lekte en liten kort stund, kröp sen upp i soffan och somnade om! Börjar iaf röra på sig lite nu...När jag pratade med läkaren om detta med att hon sover så mycket så sa han att hon behöver det och att jag ska låta henne göra det o inte väcka henne.
    Usch stackars Maia! Hoppas nu dom kommer på vad det är så hon kan må bättre...
  • Tjollabolla

MEEEN BUTTE nu är ju stugan borttagen! Du kan inte lägga ut sånt viktigt när jag inte är hemma

Har varit på intervju nr 2 och det kändes bra! När jag kom ut i bilen hade 2 till ringt, så nu ska jag på ytterligare 2 intervjuer. *pust* Är nog uppe i 8 nu!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10