Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ni som beställt från Enzo, har ni fått ny orderbekräftelse? För visst ska man få det?

• snigelina

Har fått mail från Batinki och allt utom ett linne fanns Har dock frågat om de har det i strl mindre istället.. Åh, nu har jag massa roliga paket att vänta på, även om endel av det egentligen är ganska onödigt..

• snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-30 22:04:49 följande:
    Har fått mail från Batinki och allt utom ett linne fanns Har dock frågat om de har det i strl mindre istället.. Åh, nu har jag massa roliga paket att vänta på, även om endel av det egentligen är ganska onödigt..
    Tjoho, det hade linnet i en strl mindre så nu får jag allt jag ville ha Bara att vänta mail från Enzo också då..
  • snigelina

Tittar in en stund mitt i natten.. har suttit och läst ikapp lite.

Hade ni verkligen glömt att Molo kom med första delen av höstkollektionen i juli förra året?

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-01 00:13:12 följande:
    Jag hade totalt glömt det
    Haha, okej Jag minns det såväl eftersom vi hade med kaniner på semestern
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-01 00:06:09 följande:
    tack nä det har dom inte...
    Hrmm.. är det de som har grå mudd upptill?
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-07-01 00:21:10 följande:
    Hrmm.. är det de som har grå mudd upptill?
    Näee, det var det ju inte alls
  • snigelina

Oj oj oj.. Tre roliga paket idag En klänning, en t-shirt och två långärmade tröjor från Småfolk, två långärmade Molo-tröjor, en Katvig velourzip och en midiapplejacka. Alla kläderna hänger över soffans ryggstöd och är riktigt färgglada. Roligt!

• snigelina
    svischan skrev 2008-07-01 13:05:58 följande:
    Jag bara shoppar och vet aldrig vad jag får hem i lådan Jag tror jag bestämt mig att just den småfolkan goes T.
    Hihi, du är rolig Vi fick också hem en sån idag till lilltjejen och har den redan till mellantjejen. Gillar den faktiskt, så jag tror allt du får sålt den på Tradera
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10