Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Skånebrudar - Ska ni till annacill imorgon?

• snigelina
    Duntoffla skrev 2008-06-25 20:33:14 följande:
    Men shit vilken fin! Och för liten...www.trendsales.dk/main.asp&id=...Inte min annons!
    Trösta dig med att det är hel dragkedja, åtminstone gillar inte jag den varianten så bra..
  • snigelina
    Lourdes skrev 2008-06-25 20:35:08 följande:
    Rumba tex, 160 kr med GRAVID-rabatten :)
  • snigelina

Vi har bara 9 velourjackor Jonna har en grön/mint, en röd/lila och en orange/vanilj. Nora har en brun/lila och en rosa/vit. Stella har en ljusblå och en rosa/blå, samt en rosa/vit och en grön/turkos att växa i

• snigelina
    Duntoffla skrev 2008-06-25 20:41:19 följande:
     Orange/vanilj vill jag ha men de är svåra att få tag på. Såg en för stor på Vildänglar.
    Ja, den är fin. Det var en på ett annat forum som hittade den på nån utförsäljning för 120 kr
  • snigelina
    Lourdes skrev 2008-06-25 20:38:13 följande:
    Jag skulle vilja ha en turkos/orange, men det finns väl nästan ingenstans?
  • snigelina
    Duntoffla skrev 2008-06-25 20:45:22 följande:
    Velourjackan? Har inte Eleraff den? Fast kanske inte på rea...
    Joo, det hade de ju Hmm.. får hoppas att min sjukpenning kommer snart då..
  • snigelina
    Preggi skrev 2008-06-26 13:13:17 följande:
    loveliva, tack. hmm jag som sagt att jag aldrig mer ska handla från spojl efter förra gången.. Jag får nog göra det ändå. Frågan är om jag ska ta 92 el 98.
    Hur stort är barnet som ska ha?

Jag har fått svar från SPOJL nu, hon hade haft problem med systemet. Det jag ville ha var slut i rätt strl, men jag har fått jättebrakompensation och är nöjd än så länge
  • snigelina

Godkväll!

Stackars lilla Maia som är sjuk igen Alla infektioner tar ju också på hennes ork och lilla kropp..

Här är det lite upp och ner, önskar så att jag kan bli frisk snart igen! Förutom trötthet pga sjukdom och medicin så har jag även förhöjda sköldkörtelvägen och ligger precis på gränsen för att börja medicineras för det. Allt på en gång..

Shoppar lite då och då. Väntar hem en hel del från Rumba och så min beställning fråN Spojl som bara växer hela tiden..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-28 23:16:15 följande:
    åhh att inte du kan få må bättre snart vad väntar du hem för något fint från rumba och spojl då?
    Ja, det känns lite hopplöst. Ska till läkaren om två veckor igen och innan dess ska de kolla upp massa saker med blodprov..

Hmm.. från Rumba väntar jag hem en Katvig velourjacka, två långärmade Poetry-tröjor och en rosa midiappletröja

Från Spojl väntar jag hem sorbet-leggings + gourmettröja med sorbetärmar till Nora och sen ett rosa prickigt linne till Jonna och Nova Star-jeans till Stella. Det strulade lite med min beställning så jag fick jättebra kompensation
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10