Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-14 20:05:45 följande:
    Min är född 4 juni 97.Men din skulle nog fylla ut de där byxorna lite bättre om det är det du funderar på.
    tror du de? emilio har ju storlek 92 i både byxor och tröjor fast han är så kort
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA

vart kan jag fråga om nån vill köpa nått jag (eller emlio snarare)äger men som jag inte orkar sälja på tradera??

• GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-14 20:12:01 följande:
    Alltså problemet med de här byxorna är att de är för breda till min Emilio. Han skulle drunkna i 92 tror jag...Har vi inget samma som vi kan jämföra med?
    vet inte, jag är inte hemma.... men visst har väll du oxå sandfärgade nova star?? emilio har 86 i dom och dom börjar bli för korta
  • GROD PRINSARNA
    Angelinah skrev 2008-07-14 20:12:42 följande:
    Köp o sälj? Lägga ut på din sida? Yahoo gruppen? 
    lever den ännu?? jag kommer inte in på yahoo från min dator, jag blockeras ut hela tiden bara
  • GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-14 20:14:35 följande:
    I min gästbok, kanske?
    ok... det får bli eftermiddagen... släkten är här och drar o sliter i mig så jag måste lyda
  • GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-14 20:17:34 följande:
    Har armybyxorna i 80 och de är perfekta nu. Jag tror att shortsen passar din Emilio då. För de är minst en storlek för stora till min.Har han nån kikkid fortfarande? Emilio hade sin i 80 idag. Bild i bt.
    han har storlek 86 i sin kik kid!! jag återkommer senare... vi ses
  • GROD PRINSARNA

lina med liten... ska jag vara ärlig tycker jag nog den är liiiiiiiiiiiiiiiiiiite för grabbig men hon är ju söt som socker iallafall

• GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:02:40 följande:
    Terezita: alltså din lilla pösmunk i vita IdaT... Han är ju så gosig så man smäller av
    Angelinah skrev 2008-07-16 20:57:38 följande:
    Lina--- Absolut INTE för grabbig!! Söta lilla Thea Terezita--- Härliga nostalgi bilder, minns flera av dem, sååå söt liten nubbig bebis!!
    Buttelina skrev 2008-07-16 21:00:31 följande:
    tyckte att hon var stencool i den tröjan
    tack så mycket detsama... blev nostalgi för mig att se era små oxå... dom har ju trots allt vuxit upp framför en (i bildtråden)
  • GROD PRINSARNA
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:01:14 följande:
    Gokväll- Guuud vad trött jag är. Har fixat massa auktioner på T och vilken tiiid det tar. Gav upp efter hälften av vad jag skulle lägga in.Vad massa söta bebisar det var i BT idag Terezita- ssåg att dina pojkar varit på kolmården och (enl min stortjej) träffat "kalle anka" *s*.Preggi- Ekorrtröjan var ju superfin till molo byssorna, underbar kombo.
    jo men det vart en liten flopp för enrique var mer intresserad av att kolla på djuren i broshyren än i verkligheten, men jag får tänka att han kom in grattis och den jagg betalade för (alltså mig) hade kul
  • GROD PRINSARNA
    Buttelina skrev 2008-07-16 21:12:53 följande:
    nu blev det visst en nostalgi tripp för mig också.. kunde inte stå emot längre
    söta lilla fjuniga lillebror!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10