Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

kan man ha bodysuits på dagis?? jag menar till mio då alltså

****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    belladona skrev 2008-08-21 22:09:04 följande:
    nej den är så bra att det behövs inte , på vintern går ju hon dit med den och hem okså
    ajuste, så blir det ju!!har du nån extra regnställ att ha kvar där?
  • GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-08-21 22:14:22 följande:
    Äh, nu har jag beställt skor till Liam på LaRedoute. Liknande Converse som går upp lite på foten, men i manchester, svarta. 149 kr och gratis frakt. Toppen! Dragkedja på sidan. Blir nog bra!Nu ska jag i säng. Inte mycket sömn igår natt och är själv även inatt så bästa tt komma i säng. Ilons ögon ser hemska ut, så vi får se hur han sover. Har fått ögonsalva så jag hoppas det kanske hjälper lite. God natt på er!
    gonatt på dig med lycka till inatt och ge en krya på dig puss till ilon från mig
  • GROD PRINSARNA
    belladona skrev 2008-08-21 22:15:49 följande:
    det beror på lite hur gammal var han ? typ upp till ca 1 år funkar det väl  sen blir det kanske för pyjamas aktigt  .Många tror ju att bodysuit är pyjamas , en tjej kan ju har kjol till som bryter av .
    han är 13 månader.. jag brukan ha en t-shirt över så det ser ut som tights och långtröja under!!
  • GROD PRINSARNA
    Zvartaliljan skrev 2008-08-21 22:17:35 följande:
    mini a ture och hummel overaller - www.minpluddevutt.seoch med det säger jag godnatt
    tackar tackar och gonatt
  • GROD PRINSARNA
    belladona skrev 2008-08-21 22:17:48 följande:
    japp det har jag  men reima är ju vatten tätt så jag brukar säga till dem att inte sätta det på overallen blir ju klumpigt och är onödigt så det används mest vår och höst
    ok
  • GROD PRINSARNA

undrar hur dom gör med barn som inte kan gå ännu.. går dom runt och bär på dom när dom är utomhus?? och hur blir det med milo som stoppar precis ALLT i munnen och är lätt kvävd... är så himla orolig asså

• GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-08-21 22:20:56 följande:
    Nä fy, va jag lider med honom. Han är inte alls särskilt geggig i ögonen, men de är illröda och rinner. Man märker att det kliar och irriterar. De andra verkar *peppar* *peppar* klara sig. Inatt satt jag uppe med honom i soffan en timme innan jag kunde lägga ner honom i sängen igen. Sen vaknade Liam, Ava, Liam igen... tja, inte rolig natt. Nä, nu MÅSTE jag... god natt!
    när storebror var nyfödd hade han ögoninflamation i ena ögat.. han kunde inte öppna det för det var så varigt och när han grät sprutade det var... så vi baddade en bomullstuss i kamomill te och det gick bort på två-tre dagar
  • GROD PRINSARNA
    Angelinah skrev 2008-08-21 22:24:13 följande:
    Ihhhh.. va fin denna va www.familjeliv.se/product.do skulle matcha nya vagnen perfa ju Stackars liten *kryapåsigkram* från oss!!
    jag kan inte se din länk!
  • GROD PRINSARNA
    loveliva skrev 2008-08-21 22:24:20 följande:
    På bebisavd där Melker var innan var det några som inte gick, men personalen bar inte runt dem utomhus. De fick sitta i sandlådan och leka eller krypa runt
    bara dom håller koll på mio för han stoppar verkeligen ALLT i munnen... han klarar inte ens att äta hela bitar ännu utan att kvävas så han får fortfarande halv passerat och sönderkokt mat
  • GROD PRINSARNA
    terezita skrev 2008-08-21 22:27:13 följande:
    bara dom håller koll på mio för han stoppar verkeligen ALLT i munnen... han klarar inte ens att äta hela bitar ännu utan att kvävas så han får fortfarande halv passerat och sönderkokt mat
    jag har börjat fundera på om det att han är så lätt kvävd har att göra med att han har så kort tungband, dom har fått stimulera den några gånger så att den växer på bvc... måste fråga dom... missade tiden jag skulle varit där för tre månader sen och glömt att ringa tillbaka och dom har inte ringt mig heller
  • GROD PRINSARNA

måste dra tjejer... måste gå och hjälpa maken att lacka golvet i vardagsrummet så vi kan flytta hem igen imorgon... tror inte min pappa och mamma står ut med oss en dag till hahaha...dom har glömt bort hur jobbiga småbarn kan vara
    shoppa lungt (NOT)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10