Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

siciliana skrev 2008-08-18 12:24:03 följande:
    Fortfarande inga nya lurvar eller?
    Det verkar som om ryktet att Molo drog tillbaka 36.000 lurvar(pga undermålighet) stämmer med tanke på att de verkligen är försenade nu!
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 12:42:04 följande:
    Åh dom kunde skickat hit allihop så kunde jag bara bytt när dom behövdes tvättas
    Jag frågade om hon trodde att de kommer hamna på lagersalgen sen,himmel vad lurvar det blir där isf Men hon trodde att de eldade upp dem*dumt* men sa oxå att det nog beror på att lurven är lite av Molos stolthet och måste vara bra!
  • Smultronhjärta
    Pejo skrev 2008-08-18 13:20:13 följande:
    Någonsom vet var man hittar sådana här söta småfolksoveraller?www.tradera.com/auction/auction.asp min auktion som ni säkert förstår)Har letat efter dem men inte hittat någonstans, men ni verkar ha koll...
    Jag vill minnas att overallerna bara var i minsta babystorlekarna och sen fanns likadana jackor- sonen har en sådan jacka som är underbar
  • Smultronhjärta

Ullis 10 skrev 2008-08-18 13:30:51 följande:

Vet ni vad som var fel på dem? Jag menar hur illa kan de vara, he, he..
    De kanske inte är tillräckligt lurviga
  • Smultronhjärta

Någon som sålt sina Molo vinteroveraller på Tradera nu och fått bra för dem?
    Har en ny grön 86:a som jag funderar på att lägga ut men velar mellan 1kr utrop eller ganska så högt...

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 20:02:41 följande:
    Hmm jag funderar oxå. Har en ny grön 92a som tyvärr är dubbellt så stor som Milo Men jag tycker det ser ut som att folk får bra för sina.
    Då kanske du är sugen på en 86:a ifall en sådan dyker upp på Tradera?
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-08-19 10:55:31 följande:
    jag behåller den. Jag ahr inte lagt undan lurvis, borde kanske göra det?
    Jag har lagt undan just därför att jag inte orkar vänta på en rusning som jag isf säkert komma missa
  • Smultronhjärta

God kväll

Någon mer som hört att vecka 36 är absolut senaste för lurvleverans?? Några pratar om v 35 medan andra säger v 36..
    Jag får ju allt svårare att motivera att en tredje lurv kommer över tröskeln när jag har sååå lång tid på mig

• Smultronhjärta
    Mosen08 skrev 2008-08-22 10:31:52 följande:
    Dom måste tycka att du är en vääääldigt bra fotograf
    Precis min tanke

Nej men seriöst så tar Tradera mycket jobb bakom själva auktionen-strykande,fotande,photoshoppande etc.
    Klart som f*n att man blir sur då!
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-08-22 11:18:50 följande:
    Snacka om post idag Utanför dörren låg 4 STORA paket idag!!! Molo overall från tradera, Katvig regnbyxor från tradera, Molo stövlar & en Ju Ju BE skötväska Men denna Molo overall har ställt till med bekymmer & problem Enligt auktionen skulle det vara en 104, men när jag provar den på Love så är den precis lagom,funkar inte i vinter Är lika stor som Emmsans 98:a. Grejjen är den att storlekslappen är bortklippt. Så denna overall ska tillbaka och jag SKA HA min apengar tillbaka!!!!!!Eller vad hade ni gjort?
    Absolut! Pengarna ska du ha tillbaka även dina utlägg för frakt hit och dit- auktionsbeskrivningen stämmer ju inte
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2008-08-22 16:27:18 följande:
    Oj oj vilka planer du har då, själv ska jag vila mig inför måndagen Fast imorgon kväll ska vi på kräftskiva. Måste egentligen försöka hitta en dagisvagn men det är inte lätt, vill ju inte lägga mer än max 500.
    Hej!

På tal om dagisvagn så köpte vi en från Harald Nyborg för 300(då var det rea men deras nypris var inte mkt högre..) Iaf funkar den superbra som sovvagn
    En sådan här:
    www.blocket.se/vi/17342633.htm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10