Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-05 00:23:34 följande:
    Har dom både till Lucas o Emma o jag tycker de är underbara! Bra passform upptill o så sköna verkar dom vara på!
    ja jag skulle nog kunna tänka mig ett par jag oxå men då vill jag ha marinblå/vit randiga
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA

är alla på tradera eller är det familjeliv som kastat ut alla?

• GROD PRINSARNA
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:31:15 följande:
    Nån som vet om småfolks filtar brukar reas? Eller Villervallas? Kollar runt lite på T då o då, men de går så himla dyrt även begagnade..Tror att jag vill ha en ny till Emma o sen hoppas jag på att fynda lite på T i sommar, hade gääärna velat hitta en sån lite roligare filt begagnad till bebisarna på jobb.Hade varit kul med nåt sånt stuk på nån av våra filtar o inte bara ulliga nallar o spetsar o volanger o rosa o ljusblått Så snubblar ni över nån begagnad cool småfolk, villervalla eller liknande för nästan inga pengar alls så viska till MIG tyst Gonatt!
    ska hålla i minnet!!
  • GROD PRINSARNA
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:34:42 följande:
    Tack! Vet du om de brukar reas?
    har ingen aning... jag fick rabatt på hippo eftersom att jag köpte två stycken men det var bara 100 spänn billigare
  • GROD PRINSARNA
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:35:33 följande:
    fiiin shopping! Bor du nära hippokids? Bekvämt att ha en affär att gå till, man vill gärna känna o klämma lite ju..
    jo sisådär fem minuter hemmifrån (gångavstånd) och 7 minuter till en annan butik som säljer småfolk, plastisock, name it och bugaboo samt tre minuter till en tredje affär som säljer småfolk, nova star etc... jag är lyckligt lottad hehe
  • GROD PRINSARNA
    Alexa skrev 2008-06-05 09:19:47 följande:
    Jag köpte min första SMÅFOLK tröja.. Jag har nu blivit helt såld och vill bara ha hur många som helst.. Vilken underbar kvalité..Har letat som en tok nu på alla sidor jag hittat som har småfolk efter den vita t-shirten med grävskopa och andra arbetsfordon m.m... Den är ju totaltslut.. Såg den häromdagen.. I strl 86/92..
    vilken e den?? är det den som har gröna traktorer på?
  • GROD PRINSARNA
    maugu skrev 2008-06-05 09:29:30 följande:
    Hej alla!Jag har smugit lite i kulisserna då jag fortfarande ej fått min op och går nu in på v.3 i min sjukhussängFörhoppningsvis är jag först i kön till Umeå nästa vecka så vi kan få tillbaka vårt liv..bebisen växer-är nu i v.15Mår fysiskt hyfsat bra-kan inte vara uppe några längre stunder pga yrsel och obehag men mentalt åker vi berg-och dalbana..dock, lite shopping är ju aldrig fel så här har jag legat och klickat hem både det ena och andra på alla erbjudandenOch underbara bilder i BT-Gosmamman jag tycker Katvig ränderna och POP-klänningen var en hit-jag gillar att blanda print..Hoppas ni mår bra och mina tanker går till Anna och hennes familj..
    hoppas du kan bli bra snart så du kan få vara hemma med familjen!
  • GROD PRINSARNA
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 10:05:21 följande:
    God morgon!Blev utslängd fr FL igår Jisses vilken natt - tokig Skatt mellan 01-05,30 *såå trött* Wiiiee GRATTIS!!!! Vad spännande!! Håller alla tummar och tår att inget trist händer nu så ni får papper på dte!!
    mmm jag med... undrar om dom höll på att serva fl eller nått vid den tidpunkten
  • GROD PRINSARNA
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 10:25:09 följande:
    De hade behövt göra det om inte annat, strulat bra länge nu ju ...Fina sommarkillen i BT Vann en auktion på T och säljaren mailade för 3 dgr sen att varan e skickade men den dök inte upp idag heller Hoppas hoppas det inte kommit bort.... Vinster som skickades i förrgår kom ju igår!
    å dyker den inte upp idag lär du få vänta till tidigast på måndag innan du får den... TRIST
  • GROD PRINSARNA

nu lär det väll vara extra struligt med posten då alla ordinarie ska ta sina semestrar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10