-
Vilka väljer du mellan? Visa länkar, för jag missade visst det...Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:00:01 följande:Men ååååååå vad ni förvirrar mig Sambon sa gröna äpplen framför orange med valar. Men jag ver fortfarande inte
-
Men visst är det helt sjukt egentligen... Att vi kan sitta typ varenda kväll och prata kläder i timmar. Lite skadad är man nogFantastiska Skatt skrev 2008-06-04 22:07:44 följande:Det säger iof min allt som oftast oxå men han tycker nog vi är lite tokiga som kan sitta och snicksacka så mkt om det kvällarna i ända Men hans " ja men han måste ju ha kläder" brukar bytas mot " men han har ju så mkt att jag inte ens sett hälften i garderoben" de få ggr han tar en titt där
!
-
Åh, hoppas hoppasButtelina skrev 2008-06-04 22:24:51 följande:vi har lagt ett skambud
!!
Nån som sitter uppe ett tag till? Vill ha hjälp med en grej... Orkar själv inte sitta uppe mycket längre. -
Inboxar digmortillsju skrev 2008-06-04 22:37:31 följande:*pigg och vaken*
-
Jag vet en familj som har tre söner och där bägge föräldrarna är läkare (och därmed tjänar rätt hyfsat
). Där hade yngsta sonen en overall ärvd från sina syskon (som säkert gått i arv hos alla tre). En sliten, tunn, för liten overall mitt i vintern och han gick och grät för att han frös så mycket i den. Helt sjukt hur man kan göra så när man HAR pengar. Den var verkligen sliten, så fodret var inte helt i den och därmed supertunn. Usch, stackars barn...
-
Ja, det var jagjacao skrev 2008-06-04 22:50:08 följande:Du, var det du som var intresserad av den där mörka molo bodyn med blommor eller liknande som passar till de grå/cerise randiga brallorna? Eller har du hittat redan kanske. Såg den i en butik här, fanns både 56 o 62, halva priset(tror det blev ca 120kr)
. Fast det var för jag hade byxorna till och de tror jag aldrig kommer sitta bra (alldeles för stora i midjan och lär bli för korta den dagen de är lagom i midjan), så jag hoppar nog över den. Men snällt att du tänkte på mig
.
Nu ska jag amma Ava, sen sova. God natt på er!
-
God kväll på er!
Åh, min kära sambo är på svensexa och jag sitter här alldeles ensam. Usch, jag bara oroar mig när sambon är ute och festar. Händer så sällan nu för tiden, så jag är inte riktigt van. Ringde honom förrut, men hans telefon var avstängd, så då blir jag ännu mer orolig
. Fjantiga jag
. Vet inte hur han ska komma hem/OM han ska komma hem eller nånting. Kommer ju inte kunna sova om han inte ringer sen... Jaja, vi får väl se. Tur han inte är ute så ofta
...
Så vad har ni för er? Shoppat nåt? Jag har precis betalat för en tradera-auktion jag vann i förrgår (Småfolk blommig body). Tack för hjälpen, Mortillsju
!!
-
Skönt att höra att man inte är ensam. Känner mig så fjantig, men kan inte hjälpa att jag oroar mig. Inte för att jag vet vad jag oroar mig för, men kan ändå inte låta bli. Saknar honom som en tok nu bara för att jag vet att han är ute och festar. Åh, va fjantig jag känner migloveliva skrev 2008-06-06 20:53:59 följande:Go kväll! Känner igen den där oron, är precis likadan själv.Men det går nog jättebra ska du se
!! Kommer bli en lååång kväll
.
Supersöta Hilda i BT. Den Småfolksuiten är alldeles för stor för Ava, men ser fram emot när hon kan ha den. Hon har även den Katvig-kombon, men den är också för stor... Eller byxorna kom jag på nu att hon har. Vad kan man ha mer till dem?!?! Några tips??
-
Ja, min sambo jobbar också borta och då sover jag bra, även om det är tomt i sängen... men då vet jag vart han är och vad han görgosmamman skrev 2008-06-06 21:01:39 följande:Jag brukar också bli lite nojjig, innan vi fick barnen och båda var ute titt som tätt så oroade jag mig aldrig men som du sa så är man inte van längre. Jag har iaf lärt mig att sova ändå då sambon ofta jobbar natt så jag är van att det är tomt i sängen.
. Nu har jag ingen aning och det är väl det som är jobbigt. Tycker också det var lättare förrut när man bägge var ute titt som tätt. Mycket handlar väl om att man alltid finns här, hemma med barnen, aldrig går ut och gör sig riktigt fin längre. Är väl lite rädd att han ska tröttna på mig, den jag är med barnen, men jag egentligen innerst inne vet att han inte skulle göra det. Så därför blir jag bara sur på mig att jag går och oroar mig för allt möjligt.
Tur att jag är hemma iaf och sköter vattenspridaren.
Är lite sugen på en rosa/vit sommarsuit till Ava... Onödigt, men den är ju fin!
-
ÅÅÅH, trevligtMosen08 skrev 2008-06-06 21:19:42 följande:40% rabatt på allt på freshmilk =) rabattkod är SYSTERYSTER (ej nova star eller skip*hop)
!
Hehe, ja, det är väl ungefär som min sambo. Men det har inte han alltid fattat, utan tror att han kan dricka som när han var ute varje helg... Så det slutar inte alltid så braloveliva skrev 2008-06-06 21:13:54 följande:Ja, Hildas småfolk suit är också förstor (stl 68) men kunde inte låta bli att använda den ändå Men nu får den nog vila i byrålådan ett tag. Katvigbyxorna tycker jag är lite svåra att matcha med. Den beiga färgen är lite knepig...men de är sååå fina! Tänkte ha dem till midiapplesuiten. Ja, undra vad man oroar sig för när de är ute??? Min sambo är inte heller ute ofta, kanske 1-2 ggr i halvåret..
Hur menar du att du ska ha byxorna till suiten?? Sommarsuiten då eller?
Nu vaknar en liten tjej här bredvid!