Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sisita skulle till Tjolla. Funkar inte att citera.

• J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-02 15:56:54 följande:
    Halloj igen!Shit vad ni skriver! Hänger inte alls med. Trodde alla var ute i solen. Eller det kanske är för varmt?Tjolla- Tack! Det finns lite att nypa i J essica- vad fin Kevin blev i Molos bilar!Lollypop- Fina barn i Katvig! Jättesöt kjol på Engla.Loveliva-hur skönt ser inte det där ut då? (Bilden i BT)
    Tack Absoluta favvon!

Din son är ju såå himlans söt! Han passar perfekt i regnbågen!
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-02 16:07:18 följande:
    Tack söta du!  (vet inte vem han brås på för varken jag eller sambon är ju några urpingar ) Kan ju bara säga detsamma. Kevin är superfin! Han kommer krossa en del hjärtan sen med de ögonen.
    va gullig du ärKyss
  • J essica

Loveliva. din tös är ju bara sååå söt!

• J essica
    jacao skrev 2008-06-03 07:13:20 följande:
    Lite OT men tipsar ändå om "Sveastar Liten" rea:sveastar.jetshop.se/default.aspxFanns en del fint kvar
    neeej hur kunde jag glömma den Nu är det jag vill ha slut i rätt storlek
  • J essica

åh har ni hört nåt mer typiskt eller? Beställde igår från sweetfunky. Precis innan pratade jag med sambon och sa vad jag skulle vilja ha. Tror ni inte han överraskar mig då och beställer SAMMA? Har skrivit till sweetfunky nu hoppas de inte hunnit skickaFundersam

• J essica
    Helle skrev 2008-06-03 11:26:49 följande:
    En helt OT-fråga, men har det funnits olika gröna Lindex-velourisar?Buda hem ett par från T, men färgen skilde sig avsevärt mellan bilden och verkligheten.
    Ja det har funnits i två gröna. Ärtgröna och mer klargröna.
  • J essica
    jompa skrev 2008-06-03 12:31:32 följande:
    Men vilken gullig sambo, hoppas nu bara det går att skippa ena ordern
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 12:33:38 följande:
    Ja och att dom skippar din order och inte din sambos
    Ja jättegulligt av honom fast han borde ju fatta att jag inte är sen att beställa när jag vill ha nåt
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 12:52:28 följande:
    Näe eller hur, man är ju aldrig det Vad blev det för ngt nu då?
    Molo jeans, poetrytröja. Rosa molojacka och ev ett par mololeggings oxå Får ju passa på när det är 40%
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 12:55:50 följande:
    Hmm det är nog samma här! Skulle behöva lite t-shirts o sånt fortfarande, men det finns ju inget jag vill ha...
    jompa skrev 2008-06-03 12:54:25 följande:
    TjejerJag är nog sju eller nåt Finns faktiskt inget just nu som jag vill ha, kan det vara så verkligen?
    Oj Förvånad Finns massor jag vill ha fortfarande Hade nog vart bättre för kontot om jag inte heller ville ha nåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10