Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 23:38:51 följande:
    Det måste blivit tomt! Men du får passa på och ta hand om dig och lilla pyret ordentligt så är det snart massa bus och spring i huset igen
    Jaa, det går ju fort..
    Vanja kommer i mitten på nästa vecka så då blir det fullt ös ett tag, vad knasig man är som nästan längtar, det lär man ju äta upp sen..

Ett stort grattis till din syster..
    Min syster är oxå gravid, ungefär lika som din..
    Jättekul att vi är gravida samtidigt!
    Skiljer inte ens fem veckor emellan oss.
    Men jag kanske får en 08a o hon en 09a ändå så tror vi att vårat barn kommer bli mindre, lite kul.. Både Vanja o Ebba var små (olika mammor dock), min syster har fått två långa barn..
    Hoppas du får uppleva det, om det önskas syskon då..
    (¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Angelinah- Vad har Ida för storlek på sin kikkid dress?
    HAr för mig att hon nu är ungefär lika lång (kort? ) som Ebba nämlihen.. Jag ahr faktiskt inte köpt en sådan ännu, då jag "ska" ha en röd just..

Balladona- Ebba tycker inte heller om tårta, men just bara jordgubbar kan vara gott, ibland kan lite grädde slinka ner på sidan om lixom.. Men hon har aldrig gilla när saker ska vara "ihopkladdade"..

(¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Angelinah- Nu hoppas jag att du är online o ser det här..
    Skrev förut, men du missade nog..
    Undrar lite vad du har för storlek till Ida i KIkkidsuiten? Har nämligen för mig att de är ungefär lika långa nu efter Idas tillväxtspurt..?
    Har inte köpt en ännu, men vill ha en röd, så den har varit svår att få tag på, så jag får se om jag hittar en sen..
    Eller om nägon annan kan veta vad kan man ha till en tjej som är ca85cm lång o 11kg ungefär, kikkids suiten?
    Men som tur är så verkar hon ha ganska långa ben iaf..

• Smileycat

Okey, ett jättetack Butte!
    Håller på o lägger in lite bilder, så jag såg inte svaret fören nu.. =)
    Nu gäller det bara o hitta en röd sen då..
    Väntar på lite i brevlådan nu, men annars har jag lite köpstopp nu tills räkningarna är betalda, för det verkar vara mkt denna månad..

• Smileycat
    Buttelina skrev 2008-06-22 23:34:41 följande:
    ja, jag ska inte shoppa allt för mycket heller för vi har nyss köpt en stuga så pengarna kommer gå till den
    Ja, en stuga är ju liiite mycket pengar, så det kan jag förstå..

Jag väntar bla på två klänningar från Nanoou, den gula med cirklar o kort ärm och den gröna splash med lång ärm från LPL, när det var så billigt kan man ju inte vänta
    Har en del annat jag vill köpa nu oxå, är ju så mycket rea! Framförallt lite Holly's från Wiell men jaa.. som sagt, mer shopping får nog vänta..
    terezita skrev 2008-06-22 23:40:10 följande:
    sent in som vanligt.. shoppade två par nanoou t-shirtar på LPL efter att ha blivit inspirerad av isold... och så shoppade jag varsin decent t-shirt till grabbarna från freshmilks rea
    Vad är det för fia tröjor då?
  • Smileycat
    terezita skrev 2008-06-22 23:46:04 följande:
    har du kikat på tradera då?
    Nej inte idag iaf..
    Kikar lite då o då, men har nog glömt att kolla på Kikkid där på ett tag.. =)
    TAck för påminnelsen! *s*
    Har några paket som jag måste skicka kom jag på, de har fått väntat jättelänge nu jag som brukar försöka skicka på en gång, men de har iaf fått mail om det..
    Måste ta tag i det nu, för jag har nytt som måste ut oxå..
    Har nyligen köpt en molosuit, den första typ som sambon ville ha.. Den gröna med fotbollsspelare på jag frågade om en tjej kan ha den, tänkte på kommande syskon då, och han sa ja, självklart! Köp! Hahaa, bäst o lyda! Men vann den billigt ju..
  • Smileycat
    Buttelina skrev 2008-06-22 23:47:40 följande:
    åhh den gula nanoou med cirklar är såååå fin  jag väntar hem lite paket jag också en småfolk klänning, småfolk tröja och lite villervalla
    Ja, när man fick två stycken klänningar från Nanoou för under 300kr så kan man ju inte neka..
    Får bara hoppas de passar i storlek, har nog inget från Nanoou innan, så jag chansade lite..

Ja, förresten så ska jag ju även köpa en kortsuit från Belladona en sådan rosa från Katvig som Tara var så fin i oxå..
    Hon hade ju råkat köpa flera!
  • Smileycat
    terezita skrev 2008-06-22 23:55:21 följande:
    hahaha ja då är det verkeligen bäst att lyda.. håller ni på att planera syskon?
    Det väntas redan syskon, är i v.14 så till vinter så blir det smått!
    Men jag har väl köpt lite innan oxå, när man hittar riktigt billigt!
    Såg den rosa nu på T, men väntar nog tills jag hittar röd ändå..
  • Smileycat
    Jessys skrev 2008-06-23 00:05:05 följande:
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS En till som går i väntans tider ser jag
    Tack!
    Detsamma önskar jag.. Vad kul att ni beslöt och behålla.. =)
    När är BF?
  • Smileycat
    terezita skrev 2008-06-23 00:08:03 följande:
    å grattis vad kul!!blir det tredje?
    Tack! =)
    Njaa, det blir mitt andra barn faktiskt, men det känns lite konstigt att säga det då jag är "mamma" åt två barn redan
    Har världens tur att få ha en bonusdotter som jag har följt sen hon föddes faktiskt En lååång historia kort då, vi har haft henne minst varann helg sen hon endast var fem veckor, hon flyttade hit på heltid vid fyra månader, har alltid träffat sin mamma men hon mådde dåligt.. Så nu när hon är tre år så bor hon typ halvtid hos båda dock, hon har iaf jättebra kontakt med sin mamma oxå!
    Men mitt andra barn blir det o sambons tredje då..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10