svischan skrev 2008-07-23 16:26:48 följande:
Med många barn behövs det juh stor bil, vi har bara ett och klarar oss bra med en helt vanlig sedan. Ja, audin är vår nya ögonsten Vi ska vårda den som vårt andra barn=)Det är en 05:a, men den hade bara gått 4000 mil, så den är verkligen i kanonskick.Priset ja... jag har offrat många molo-kö
p.Vi hade en härlig dag på Astrid Lindgrens värld igår.Det blev stekhett där inne, så det gick åt massa dricka och ombyten, kul, då hinner sommarklädena bli använda iaf=)Lägger in lite bilder i BT så ni får se M i action=)
Ja det behövs lite mer utrymme då ja..
Ebba, kommande bebisen och min bonusdotter som vi nu har varannan vecka istället för heltid ska ha bilstolar, och det är ju ett tag kvar tills de kan åka utan.
Jag har oxå fått offra mycket inköp nu, har inte blivit några nya molos ännu
men det lär väl komma lite sedan iaf.. Kan ju vara helt utan.. 
Vi hittade en -04a i väldigt bra pris, tyckte jag iaf.. Jag har suttit o spanat runt på nätet och vet ungefär hur de har legat i pris, vi kollade andra bilar och råkade bara se den här lila bilhandeln emellan två ställen, så vi svängde in och där stod den.. 
Han hade fått in den dagen innan och det var redan andra intresserade, priset var kanske för en -00a eller kansek -02a annars vad jag hade sett.. Två negativa saker dock, den hade inga vinterdäck med och hade hunnit gått 13.000 mil, inte jättemycket men lite grann för en 04a dock.. Annars så känns det overkligt att sitta i den..