Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-10 21:35:52 följande:
    Men vad är det jag hör tjejer, skiter i fotbollen  måste ju heja på våra grabbar Om inte annat kan man ha tur och se något ögongodis
    Äsch, de är ju så små på tvn
  • isold2003

Jag höll på att ställa in stora killens dop för jag blev så osams med prästen angående dopklänning. Vi tvingades till en traditionell klänning. Lillkillen är inte döpt..

• isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:56:00 följande:
    vaaaa?? det har väl inte prästen med att göra, eller?
    Jo tydligen. Enl honom måste det vara en lång klänning som symboliserar att man växer in i tron eller något åt det hållet. Vi är inte troende någon av oss så egentligen borde vi väl ha hoppat över dop överhuvudtaget.

Nu har jag anmält mig till Lidingöloppet i höst, en kortvariant på 15 km. Känns lite läskigt. Ursäkta OT!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-10 22:05:00 följande:
    VA!!!!!!!!!!!! Våra vänner hade en grå kostym till sin son när han döptes på deras bröllop. Ett annat par vänner hade sommar dop uch han hade vit skjorta, finshorts väst och fluga.Jag hade bytt präst.......pronto
    Det var något sånt vi hade tänkt oss också. Tyvärr fanns det inte så många präster att välja på i vår församling
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-10 22:09:58 följande:
    man får "låna" präster från annan församling om man vill. 
    Vi hade för dålig koll på läget helt enkelt. Nu är det passerat iaf.
  • isold2003

Belladonna, fina tara! Så fin kombo!

Jojoa75, superfin bild på din tjej! Luggen är fin nu tycker jag

• isold2003

Nej nu ska jag hoppa i säng. Extra tidig morgon på jobbet imorgon. Godnatt tjejer! Shoppa väl

• isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 22:17:47 följande:
    Ville också ha verktyg och monster.... och terry.... fanns doch bara verktyg (mini rodini skulle jag ha till tösen),
    Vi har samma smak

Nej nu är det godnatt
  • isold2003

God kväll! Har skummat igenom dagens tråd lite snabbt. Grattis till stugan Butte! Tyvärr fanns den inte kvar att titta på på hemnet längre.

Fina barn i bildtråden som vanligt!

Lina, så stor Thea har blivit! Hon har världens finaste ögon din tjej!

Tjolla, busiga Milo, så nöjd han ser ut

Preggi, så fin din tjej är i småfolk!

Infinite joy, fina inköp! Ska ordna så att du kommer in på min sida alldeles strax

Jen80, fina barn som vanligt, så sött med trängseln i soffan

• isold2003

Fick också hem lite i brevlådan idag, testade Fablefant, det har jag inget av tidigare. De visade si vara lite större i strl än jag trodde men någon gång växer väl pojkarna i tröjorna

Någon som har koll på hur Katvigs vårjackor är i strl?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10