Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:27:30 följande:
    Näääe nu ska jag ta tag i min lilla busunge och tvinga honom att sova! Farmor kommer ju redan kvart över sju imorgon och ska vara barnvakt, jag ska va på intervju kl 8. GRYMT TIDIGT!!! Shoppa på flickor Natti!
    Lycka till! Sov gott.
  • isold2003

Måste också sova nu. Shoppa väl tjejer!

• isold2003

Godkväll! Vad händer här ikväll? Har ni shoppat något? Själv sitter jag proppmätt med ett glas vin efter god middag med goda vänner. Sparar mig till söndag med shopping och försöker fundera ut hur jag ska begränsa mig då Imorgon ska vi åka till Mariefred och åka ånglok igen, min syster är lokförare så pojkarna får åka med i loket, de älskar det! I Mfd finns dessutom en mysig barnklädesbutik, kan det bli bättre?

• isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 21:40:44 följande:
    God kväll!! Svårlagd Thea ikväll men nu sover hon *trött mamma*
    Godkväll!
    jompa skrev 2008-06-13 21:43:16 följande:
    okej just nu ser min vill ha lista ut så här.Turkos t-shirt med bruna äpplen (Småfolk)Heldräkt med apor (Småfolk)Lila t-shirt med djur (Småfolk)Sängkläder (Polkadot)Sängkläder (Småfolk)Sängkläder (Roommate)Sängkläder (Miki)Sen vill jag ha lite långärmade Småfolk men vet inte exakt vilka ännu
    Härlig shoppinglista. Tycker att du har funderat länge nog på lakan nu, dags för shopping Vilka Mikilakan är det? Jag har Roommate lakan till lillkillen ,superfina. Hade tur och hittade på Liten butik i adventskalendern.
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 21:47:42 följande:
    Men du skulle ju spara dig t söndag sa du ju... hur går det ihop m den mysiga klädbutiken God kväll!!
    Äsch, kan ju gå och drömma och klämma lite, måste ju inte alltid shoppa.. *försöker lura mig själv* Oskyldig
  • isold2003
    mortillsju skrev 2008-06-13 21:47:04 följande:
    Hej!Idag har jag fått hem Molo och meandi (nästan danskat nära geografiskt i alla fall!!) Kul med tåg!!
    Härligt med Molo i brevlådan!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-13 21:51:36 följande:
    Hahahah ja men det är ju så dyra så jag tvekar alltid precis när jag ska trycka på köp knappen.www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/M...Micki heter det ju. Fanns en tjej variant oxå men den var för mycket för mig.

Tack för länken, det var fint men Roommate och Polkadot är ännu finare tycker jag. Om du nu inte ska köpa alla fyra menar jag

Duntoffla, är det MAT jackan du är på jakt efter på rea? Kom hit  på söndag då. Eller inboxa mig

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-06-13 22:00:32 följande:
     Aha! Tror du den kommer vara med?
    Japp! Fast jag vet inte vad de har för färger kvar.
  • isold2003
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 21:58:24 följande:
    Snälla snälla snälla vill ngn försöka lägga en Skatt? Skickar honom med express gods Mitt hôvve e helt överkokt nu .... hela veckan har varit helt kaos Hans temperament höll på och ge stackars grannen hjärtattack nyss när äpplena va slut och nu är han vansinnig för att han inte får på sig gummistövlarna och kan gå ut!!
    Oj oj, lilla snälla skatten, sovdags!! Bums i säng!

Tror du det hjälpte? Hoppas att han lugnar sig och somnar snart.
  • isold2003
    J essica skrev 2008-06-13 22:04:35 följande:
    vart finns den på rea och hur mycket rea? *VILL HA*
    Inboxar dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10