Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-11 09:50:24 följande:
    Dom är oxå fina till både planeter och lila/turkos randigt!
    Oki!

Då ska jag försöka ta mig in till stan im om det inte är för dåligt väder och handla lite Molo på Matador!! Längtar!!
  • Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-11 09:51:53 följande:
    Aha, det vet jag faktiskt inte.Har du bråttom med att beställa?Jag får hem tröjan i lila/turkos idag, då kan jag ju jämföra med dom turkosa stjärnorna om du vill.
    Du får jättegärna jämföra om du orkar! Vore kul att se just stjärnorna mot ränderna.

Om inte annat så blir det planeterna och stjärnorna...
  • Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-11 09:57:12 följande:
    Såklart jag orkar
    Tack!
  • Mitt livs lycka

CamillaJ:
    Vilken liten tuffing till son! Gillar verkligen hans kläder i BT när han är ute med er o shoppar!!

Hur gammal är Albin och vilken strlk har du till honom i Ida T:s regnjacka?

• Mitt livs lycka
    nikki2006 skrev 2008-08-11 11:13:00 följande:
    Ja jag gillar också tait fit men visste inte om du gjorde det Om du inte får tag på eskimåerna på det andra stället så tycker jag du skall ringa till lilla hbg och se om den är kvar. De kan kanske skicka den, för den är suuuuuper snygg och jag tror att lillebror blir såååååååå jätte tuff i denjag tror att du ångrar dig om du inte köper den
    Vet du om Lilla HBG har eskimåbyxorna? Eller var det bara suiten de hade?
  • Mitt livs lycka
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 18:09:32 följande:
    Har inte handlat av henne, men det måste väl ändå vara hennes ansvar? Hon sa ju fel summa. Visst ska köparen betala frakten, men hur ska köparen kunna veta vad frakten är om säljaren säger fel?
    vem är hon? skulle gärna vilja veta eftersom jag handlar en hel del på T. kan vara bra att veta. inboxa gärna...
  • Mitt livs lycka

Kan det vara "Raggarballe med svängdörr" på T som ni menar??
    Obs! Omskrivning av hennes nick...

• Mitt livs lycka

Då vet jag vem det är på T som ni pratar om men det var som sagt inte den personen som jag trodde. Så ignorera mitt tidigare inlägg...

• Mitt livs lycka

Jaha, då var man tillbaka efter en sväng in till stan. William var en ängel hela dagen!! Vi var bl.a. på Matador Kids och köpte lite MOLO (rymdbodyn + dominio/tärningsbodyn). Byxorna jag hade tänkt köpa skippade jag eftersom jag inte tyckte att dem var så fina i verkligheten... Jag som så gärna ville ha ett par nya MOLO-byxor... Vi var även en sväng till Haven och där fick William en jättemysig velourdress från Nanoou av sin moster!

• Mitt livs lycka

Att jag aldrig lär mig - man ska inte vela - bara att slå till när man ser något man vill ha!!!

Missade en auktion på Tradera eftersom någon annan tog Köp Nu på en Katvig Boilersuit jag spanat på ett tag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10