Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lillronya:

Vad fin din kille är i Ida T haj-jackan/anoraken!! Jag letar febrilt efter en till min son men kan inte hitta den någonstans... Hos Freshmilk har de bara stor storlek kvar.

Om någon vet var jag kan få tag i en Ida T haj-jacka eller anorak i strlk 74/80 eller 86/92 så tar jag gärna emot tips!

• Mitt livs lycka

Nu har jag lagt in en beställning på Molos Eskimå-body från Ziggys i England! Är det någon som beställt från dem tidigare? Är de snabba med att leverera?

Hoppas att den kommer i nästa vecka!!

• Mitt livs lycka
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 19:54:39 följande:
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-14 19:53:35 följande:
    Japp, det gick fort och bra! Mycket trevliga också, både per telefon och mail =)
    Vad bra! Jag längtar redan till den dimper ner i brevlådan!
  • Mitt livs lycka
    Jen80 skrev 2008-08-14 19:53:08 följande:
    God kväll tjejer! Behöver er hjälp nu angående en suit som jag inte är hundra på. In i BT och kolla. ÄLskar färgerna, men har aldrig riktigt gillat trycket. Hmmm, kommer jag använda den tror ni??
    Jag tycker suiten är jättefin på din lilla tjej! Jag tycker du ska behålla den!

Var har du köpt den underbara filten??? Fanns den i andra färger?? (Jag letar efter en mysig filt till min son..)
  • Mitt livs lycka

Äntligen kommer jag in på FL!! Det har inte varit det enklaste ikväll...

En fråga ang. Nova Star
    Jag ska köpa en Nova Star-mössa till William men jag velar mellan storlek S och M. William är ju 5 månader nu (vill ju också att han ska kunna ha mössan även i vår) och har ganska stort huvud.

Någon som vet hur storlekarna på Nova Star-mössorna är? Vilken storlek skulle ni ha köpt?

• Mitt livs lycka
    Mosen08 skrev 2008-08-16 22:04:06 följande:
    S räcker garanterat, min son på 2år har mössan i m och den sitter bra
    Ok! Vad bra! Tack för snabbt svar!
  • Mitt livs lycka
    lollypop skrev 2008-08-16 22:09:41 följande:
    Tror också S räcker länge och väl!Både in 2-åring och 4-åring har M, så de är rätt stora i storleken!
    Då blir det definitivt S! Tack!
  • Mitt livs lycka

DUNTOFFLA:

Var har du köpt den helt underbara Molo bodyn (eller om det är tröja), gul med svarta stjärnor som finns i bildtråden?

Vill oxå ha!!!

• Mitt livs lycka

Har fått en avi med posten om att jag har ett paket att hämta ut!! Hoppas att det är Molo eskimåbodyn jag beställt från England! Tyvärr hinner jag inte hämta ut det idag men jag hoppas att jag hinner imorgon!

Är det någon förresten som vet var jag kan hitta Hummel-rea??

• Mitt livs lycka

Ingen som vet var jag kan hitta Hummel på rea på nätet?

• Mitt livs lycka

Duntoffla:

Jag budade på några av dina kläder på T igår, tyvärr så vann jag inga men det fick ju upp priset på dina kläder om inte annat...

• Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2008-08-20 00:25:43 följande:
    hmm när skulle inte tro det hon har ju helt galna auktioner ute. alla kläder ser helt mega slitna ut
    Dem ser verkligen jätteslitna ut! Jag skulle aldrig betala 250 kr för dem! Dessutom tar hon 30 kronor i frakt...
  • Mitt livs lycka

Buttelina: supersnygg hummel-overall, jag vill oxå ha en till!!

• Mitt livs lycka

En fråga till er experter!

Hur är Molos "teddyfleece" resp. "vantfleece" vad gäller tjockleken? Är de tillräckligt varma att ha till en bebis som mestadels kommer att sitta i vagn? Eller bör man ha någon tjockare overall? Hur är storlekarna på dessa? Stora, normala elelr små?

Usch att det här med vinterkläder ska vara så svårt...

• Mitt livs lycka

Inte ok att använda andras bilder, spelar ingen roll att hon skriver att hon lånat bilden! Har hon inte frågat ägaren av bilden om lov så är det verkligen INTE ok att använda den!!! Usch, vad irriterad jag blir! Hoppas att hon blir avstängd från tradera!

• Mitt livs lycka

HJÄLP!

Jag har insett att jag köpt MOLOS "Circus"-body i en för liten storlek till William! William är ju en liten knubbis så jag måste ha storlek 80 (eller till och med 86!) men nu kan jag inte hitta "Circus"-bodyn i dessa storlekar. Vill så gärna köpa en ny i större storlek!

Någon som vet var jag kan hitta "circus"-bodyn i storlek 80 eller 86?? Inboxa mig gärna isf!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10