• Jessys

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-22 19:54:03 följande:
    tjohooo GRATTIS
    Taaack
  • Jessys
    Angelinah skrev 2008-06-22 19:56:51 följande:
    Men åååå va roligt!!!STORT grattis!!
    [/citat]

Taack snälla

Såå nu vill jag ju shoppa massa små danska kläder , meen mååste vänta ett tag tycker sambon ännu..
    lillronya skrev 2008-06-22 19:56:55 följande:
    [citat]
    Tack
  • Jessys
    Buttelina skrev 2008-06-22 19:59:50 följande:
    hur stor åldersskillnad blir det då? åhh, då måste du ju handla lite fina villervalla filtar
    Jamenvisst måste jag ju göra det du vill inte köpa å skicka kaaankseee ? Charlie kommer vara 1 år och 7 månader när syskon behagar titta ut
  • Jessys
    Smileycat skrev 2008-06-23 00:00:02 följande:
    Det väntas redan syskon, är i v.14 så till vinter så blir det smått! Men jag har väl köpt lite innan oxå, när man hittar riktigt billigt! Såg den rosa nu på T, men väntar nog tills jag hittar röd ändå..
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS En till som går i väntans tider ser jag
  • Jessys
    Smileycat skrev 2008-06-23 00:46:13 följande:
    Tack! Detsamma önskar jag.. Vad kul att ni beslöt och behålla.. =)När är BF?
    Taack Jopp eftersom vi har mf i bagaget våga vi inte riskera med att ta bort detta, vem vet om man får flera.. så vi beslöt att behålla BF är på självaste alla hjärtans dag alltså 14 februari
  • Jessys
    Jen80 skrev 2008-06-23 19:39:49 följande:
    Åh tack. Ska genast kika in . Har lagt in en massa bilder i BT... Nån som vet hur länge bebisar brukar ha hormonprickar? Ava har en massa nu och har haft det i snart en vecka. Vet att Liam hade rätt mycket, men inte Ilon.Butte: såååå söta syskon i BT . Så roligt med såna bilder!Tjolla: Skoj att gå på bio. Usch, vi har bara varit på bio två gånger sen Liam föddes. Riktigt illa eftersom jag faktiskt tycker om att gå på bio. Får ta igen det sen ... Ha så kul iaf !!
    jag kommer ihåg att Charlie hade rätt länge, några veckor kanske.... tycker så synd om dem för det ser nästans lite hemskt ut.. undrar om det kliar o så?
  • Jessys
    Jen80 skrev 2008-06-23 19:46:27 följande:
    Tror inte att de märker nåt. eller det kanske beror på hur mycket de har. Men Avas ser ändå rätt "fint" ut. Hon är inte torr och så iaf... Men det ser ju inte så kul ut. Men hon är söt iaf
    Charlie hade jätte torr hud + massa prickar..
    Klart att dom är söta ändå
  • Jessys

hej.. måste bara in o berätta någge riktigt hemskt!!

När jag, challe mamma och syrran kom hem hit till morsan så skulle morsan gå på toaletten. o när hon öppnar dörren o tänder lampan ser hon nåt mörkt under toalettringen, när hon går lite närmare ser hon att det är en livslevande ORM!!!! i toaletten liksom!!!

den har tydligen kommit nedre vägen via skit tanken.. Faan va läskigt!! tänk om morsan hade slängts sig ner o pinkat o blitt biten av en orm i rumpan..

eller om Challe hade gått dit o lekt, (han är fascinerad av toaletten )

HERREGUD säger jag bara!

Sorry OT nu.. men jag skakar ännu.. fy bubblan..

• Jessys

Det var en snok så tur det för dom är ju inte giftiga...
    min duktiga lillebror kom hem och slog faktiskt ihjäl den med en spade..

men fyy attan. mor min sa att hon inte kommer gå på en toan på ett braaa taag framöver.

usch jag ryser ännu.. fy attans asså..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10