Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Butte

Samma som här då

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Godmorgon

Fy vad jag är trött, skrutt har varit super konstig i natt, vaknat och skrikig helt hysteriskt flera gånger, spelade ingen roll vad jag gjorde, till slut somnade han i ren utmattning.
    Nu sover han fortfarande, men då vaknar hunden och ska gå ut kl 7 *suck*

Gubben jobbar tills kl 18 ikväll, så tråkigt.

• ängeln83

Någon som har nåt bra tips om hur man får bort fett fläckar?
    Har försökt med allt känns det som.

• ängeln83
    Tjejtriss skrev 2008-06-14 09:01:25 följande:
    Fettfläckar är inga problem alls Vi använder citronfläcktvål, men annars funkar yes diskmedel finfint.
    Får testa med yes då, har ingen citrontvål.
    Hoppas verkligen dom går bort, dessutom är det nog ganska gamla fläckar, men det kanske funkar ändå?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 09:14:25 följande:
    Godmorgon! Händer ngt speciellt i tråden idag? Jag har väl inte missat ngn superrea? Vart helt slut igår efter alla intervjuer. Å så kollade vi på minibebis igårkväll och gav fina småfolksuiten. Milo hade sin på sig oxå för att visa Allt bra med alla?
    Godmorgon

Tror inte du missat nåt än så länge, här är det ganska lugnt.

Åå va mysigt med minibebis, jag längtar tok mycket tills min kusin kommer hem med hennes lilla Moa.

Med oss är det bra, lite trötta både jag och skrutt, får väl se hur länge det går att hålla honom vaken.
    Allt bra med er?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 09:21:09 följande:
    Bara bra, men jag är såå trött trots att Milo sov till kl 8! La oss dessutom tidigt igår. En liten middagslur sen hade ju inte varit fel Milo är såå lycklig när hans pappa är hemma, känner mig duktigt överflödig "PAPPPPPPAAAAAAAAA" säger han hela tiden och strålar som en sol.Tack för den liksom, det är ju inte så att hans PAPPPPPAAAAAA skulle få för sig att gå upp på nätterna
    Jobbigt när det kommer sånna här trött dagar, här får det nog absolut bli en liten middagslur när skrutt somnat.

Ha ha, känner igen det där.
    Här är det bara pappa som gäller, det märks så väl på skrutt nu när gubben jobbar t kl 18 på kvällen, han tjurar mest hela dagen, men så fort han kommer hem på kvällen så blir det världens lycko tjut.
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-14 09:33:21 följande:
    Nån som vill ha en lite sur tjej????Typsikt idag när mannen ska jobba och huvudvärken ligger tjock. Och så piss väder.Nä måste pigga upp mig med nåt.
    Vi kan byta, så får du en sur skrutt
    Känns som vi sitter i ungefär samma sits idag du och jag.
    Vad ska vi pigga upp oss med för nåt då?
  • ängeln83

Jompa

Det är riktigt synd, hade vart riktigt trevligt annars.
    O ungarna kanske rent av hade piggat upp varandra

• ängeln83

Nu har jag plockat fram symaskinen
    Känner mej kreativ idag, även fast jag inte kan sy.
    Tänkte försöka mej på att sy en sittdyna till buggan.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-14 10:08:04 följande:
     Åh, wow! Jag har också tänkt att sy en nu när jag har en att gå efter. skulle vilja ha en i frotté. man kanske ska lägga in en order hos dig?
    Precis, känns ju som att det inte är sådär jätte svårt när man kan titta på den andra.
    Hittade en randig fleece filt här hemma, ska testa på den, sen ska jag ge mej ut på jakt efter en läcker handduk tänkte jag.

Ha ha, vi kan väl se när jag är klar med min
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10