Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-12 18:26:16 följande:
    Jisses, har du provat allt det idag? Vilken unge!
    Jopp, på typ 10 min Fast det var tjurigt mot slutet.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-12 18:35:36 följande:
    Ängeln- shit vilket hus du har span på! Värsta designhuset! och vilket pris! Vårt hus blev värderat till 3,9 milj och det var innan vi gjorde tomten. Och det är inte alls så där flott!Det är lite annorlunda priser jämfört med här.
    Visst är det fint Jag är helt kär, o sambon bara suckar.
    Det skiljer ju verkligen i pris beroende på vart man bor, vi tycker att det huset är dyrt

Vi köpte vårt hus för 870 000, en hel del renovering, ett par kompisar köpte precis likadant hus i Jkpg, totalt renoverings objekt och dom fick ge 2,6 milj för det.
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2008-06-12 18:52:47 följande:
    God dag eller kväll?Barnen sover och jag tänkte ta mej ut och jogga... Kikade bara in här en snabbis och säger hej !Åh så fiiiin Liam är i BT ...jätte fina kläder tyckte att Molo och NS tröjan inte blev jamas varning?!
    Hej

Va härligt att ge sej ut och jogga, det kanske man skulle börja med igen, har ju elljus spåret precis jämte vår gata.

Tack
    Bra att det inte var jamas varning, för man blev så glad av dom kläderna ihop.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 19:01:44 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sjuktmycket fint småfolk i bt!Den där med sköldpaddor vart finns den?
    Letar också efter sköldpaddorna, slut i rätt storlek hos Matador, men jag tror Ajabaja har den.
  • ängeln83
    isold2003 skrev 2008-06-12 19:06:07 följande:
    God kväll!Fina fina barn i bldtråden!Blev så nyfiken på vilket hus Ängeln hittat så jag fick skumma igenom halva dagens tråd för att hitta. Superfint Ängeln! Det kan väl inte maken neka dig? Jag tycker också att det var ett helt ok pris men det är väl för att det är lite dyrare här i Mälardalen. Inte pj varning förresten, bara fint med NS och regnbågsmolo tycker jag!Camilla, det var värst vad duktig du är! Tredje gången den här veckan i joggingspåret? Jag ska också ut en sväng ikväll, väntar på att maken kommer hem från sin cykelrunda så att han kan passa barnen bara. Vi ses knappt längre, jobbar hela dagen och passar på att sticka hemifrån så fort den andra kommer in genom dörren
    Mm, har suttit och kikat på det hela dagen
    Vore verkligen en dröm att få bo i ett sånt hus.
    Tyvärr blir det nog svårt att övertala sambon, eftersom vi köpte vårt hus för bara 2 år sen.
    Här kostar dom normala husen runt 1 milj
  • ängeln83

Någon som sett sköldpaddorna på nån annan sida än Matador o Ajabaja?

• ängeln83
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:13:48 följande:
    Någon som sett sköldpaddorna på nån annan sida än Matador o Ajabaja?
    Äh, hittade den både hos Smallkids och Luckylittleme.
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-06-12 19:29:51 följande:
    Gokväll-Hänger lite i bakgrunden idag, läser lite annat också
    Vad läser du?
    Jag sitter och kikar på tatueringar, har fått världens beslutsångerst.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-12 19:34:07 följande:
    vad beslutar du mellan?
    En massa
    Ska ju tatuera in Liam + ev, födelsedatum och hans fotavtryck sen han var nyfödd, på ena vaden.
    Sen är jag sugen på nåt likande nån av dom här på den andra foten:
    http://www.checkoutmyink.com/assets/photos/0030/7228/dsc04574_large.jpg?1212537675

http://www.checkoutmyink.com/assets/photos/0018/4077/DSC00051_large.JPG?1205833329
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 19:35:49 följande:
    molos stjärnor ?
    *asg*
    Absolut, o varför inte Molos logga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10