Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Loveliva:ok tyckte isåfall inte det var nån bra rea så jag slipper väl krångel med de

• J essica

Terezita: Synd att det inte var rea på Nova star på Hippo

• J essica
    CamillaJ skrev 2008-06-30 21:49:31 följande:
    Lägger in bild här för er som är intresserade , sorry OT men min tatuering jag gjorde idag och jag är mer än nöjd!! Bra eller dåligt haha det lär bli fler....
    Jättefin!!!
  • J essica
    terezita skrev 2008-06-30 21:56:03 följande:
    jo de har de!! på det gamla
    Men inte på nätet väl? Vad finns kvar då? jeans?
  • J essica
    terezita skrev 2008-06-30 22:03:12 följande:
    jag minns inte sorry
    Ok. Vet du om hon skickar?
  • J essica

Hej tjejer!!

Såå glad idag Fick tag på både småfolktshirts mololurv och Novastar jeans på batikinis rea

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-07-01 11:53:06 följande:
    Näjäää, grod t-shirten var slut hos Poppilopp, fick 10% på en annan som kompensation, vilken tycker ni är finast av dom som finns? Den gröna med maskiner har vi redan.
    Blåa med elefanter
  • J essica

Hej tjejer! Hoppas man får Batikini paket med Nova star byxor, molofleece och småfolk tshirts imorgon
    Ska betala in till enzo nu också, där blidde det midiapple grön och rosa, Molo huvtröja och en svart vit bodysuit.

• J essica
    Tjollabolla skrev 2008-07-02 16:47:48 följande:
    Åh nu har vi varit och badat. Milo tyckte det var sååå kul, han asgarvade och var helt förundrad över att man verkligen kunde bada ute. Det han älskar mest, vara ute och bada på samma gång. Han var helt i extas Han och min lilla kusin var så söta i sina MALA dressar!Åh, min shampoodle fanns oxå på Enzo, tjoho! 314 kr med frakt och faktura, shit sååå billigt Måste väcka Milo, han däckade av allt badande...
    Kevvan avskyr allt som har med vatten att göra Det räcker med att man sätter ner fötterna så gallskriker han om man är och badar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10