Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi: nej ingen heltid här är det tänkt... håller på att förhandla m min chef om arbetstid (har heltid idag alltså men tänker gå ner)

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Preggi skrev 2008-06-11 22:46:05 följande:
    Hur mkt vill du gå ner? Jag söker 100% jobb nu för att sen kunna gå ner så mkt som jag själv vill.. Min kompis jobbar 87% och jobbar 8-15.30 med 30min lunch. Det skulle passa mig perfekt... Men det är svårt när man söker nytt jobb att komma med önskemål med en gång.
    jag hoppas kunna gå ner till runt 70%. Iaf första året... Sen får vi ta ett nytt snack
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ojoj vad stor han börjar se ut! Och långhårig *thea skickar puss*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-11 23:10:26 följande:
    den är på 40kvadrat. har faktiskt inte kollat alls åt mini ature när jag varit på ajabaja... vet inte heller när de rear, hade inte upptäckt småfolk förra sommaren Bia älskar att laga mat, och mata allt och alla han älskar att äta mat och varenda morgon så står han och tigger kaffe av mig, han verkligen tokälskar kaffe kanske en blivande kock.. är din sambo kock eller?
    Haha Thea gillar att mata mig m vindruvor Hon skrattar så hon kiknar när hon får stoppa en vindruva i munnen på mig...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Nu måste jag med sova Hörs!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hej!

Vad fin post ni fått! Min brevlåda gapar tom Var är mina småfolk???
    Tröstshoppat på pop´s rea ist...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-12 12:50:27 följande:
    Hittade du mycket? Jag köpte lite men fundera p åatt åka tillbaka utan barn och se om de har mer strumpor och lite lånkisar till vintern.
    Jag plockade bara på mig en WS, ett par överdragsbyxor och strumps. Stod och höll i en massa annat också men hängde tillbaka då det mest kändes som om jag höll på att handla för att det va REA. Inget jag EGENTLIGEN ville ha
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jompa: T-shirt & sommarsuit...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-12 12:57:18 följande:
    Hmmm ????
    Sorry det va t Tjolla
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10