Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman: åbybadet? Lite äventyrsbad. Eller är det trist mitt i sommaren? Poppis har jag hört. Inte varit där än då Thea är lite för liten...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:24:49 följande:
    Sen om du bara ville göra något mysigt m familjen utan att bli fattig så har du ju Slottskogen - alltid uppskattat!
    mmm Plikta alias bakugnen!!! Varit på plikta ganska mycket sista tiden och luften står alltid stilla där *svettiga mammor, pappor & barn*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Måste berätta på tal om slottsskogen! Thea klappade tjocka grisen idag vid barnens zoo! Sist va hon jätterädd för både getter & grisar men idag så! *mamma stolt*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:30:01 följande:
    Plikta???
    Plikta heter lekplatsen där... Lagom stor så man ser överallt men med mycket olika saker som passar "alla" åldrar.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-06-13 22:30:09 följande:
    Vad är det??? "bara" en fin skog eller finns det ngt speciellt?
    Slottsskogen är ett stort grönområde/park med dammar o stora gräsmattor. Där ligger även plikta, barnens zoo (där man kan klappa getter, får & grisar), ponnyridningen och djurgårdarna. Älgar (med 2 älgkalvar!!!), dovhjortar (om jag inte minns fel) påfåglar, sälar, pingviner, pelikaner, flamingos... osv osv.
    Mysigt och gratis
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:32:50 följande:
    Sov gott!! Och TACK för förmaningstalet, det hjälpte tydligen Han Sooooover!!!
    åh så skönt!!! *bus-skatten*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:38:02 följande:
    Det är jättemysigt där! och stooooora gräsmattor/ytor där man kan ta med sig picknick, spela boll osv osv. Sen gillar ju alltid barnen all adjur
    För ett par veckor sen så skrämde en påfågel livet ur Thea Den började skrika högt när vi stod precis brevid... (Har du hört en påfågel gapa så förstår du) Thea gallskrek och klamrade sig fast vid mig... Vi va tvungen att gå så hon inte såg den mer... stackars Thea
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:39:35 följande:
    *mamman går å hämtar glass och försöker kyla ner hôvvet lite*
    det är du värd!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-06-13 22:41:52 följande:
    Jag googlade och det verkade ju vara jättemysigt, om vi tar oss iväg får det bli slottskogen vid sol och äventyrsbad vid regn o rusk.Är det nån som varit på på naturhistoriska museet med barn? Är det ngt för dom att se?
    Faktiskt inte varit här i gbg...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-06-13 22:43:33 följande:
    Gokväll i tråden!!Händer det nåt skoj idag?Nu har vi varit på studentfiande och kikat på den lilla söta bebisen. De blev jätteglada för uttrarna!
    åh vad roligt!! Klämde du ordentligt på bebisen nu
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10