Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-09 21:06:46 följande:
    Molos poetry är så himla fin!! Kanske lite dyr, men var det inte rabatt på Molo i ngn shop?
    Hmmm *Duckar* Kan inte ge bort nåt jag själv inte tycker är fint.
    Buttelina skrev 2008-06-09 21:06:59 följande:
    småfolks orange/rosa äpplen
    Ja den är ju fin!

Det är ju så att det måste synas att det inte är en pyjamas. Många tror ju att suitarna är det.... Tycker jag iaf.
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-06-09 21:13:13 följande:
    Sitter och shoppar lite och behöver smakråd. Vilken tycker ni är snyggast? Den gröna småfolksklänningen eller den lila med hjärtan (luckylittleme) ?Vi fick en hel del pengar den här månaden som jag inte alls räknat med så jag måste ju genast sätta sprätt på en del känner jag.. hehe
    Den gröna!
  • lillronya
    havsvind skrev 2008-06-09 21:13:40 följande:
    Vaa inte fin!?!?!?
    Nääää... I den här tråden har jag blivit inspirerad att ge barnen kläder med färg och mönster. Men där går min gräns. Inte en massa blommor.
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-06-09 21:19:57 följande:
    Tack för hjälpen tjejer! Men jag velar än.. Det får nog bli båda tror jag..
    Ja det blir bäst!
  • lillronya
    havsvind skrev 2008-06-09 21:21:46 följande:
    lillronya:Skulle länka till en bodysuit från eleraff men det gick inte!! Den är svart med blommor och röda kantband. Den är så fin! Och här sitter jag och hoppas att den kommer på rea snart!
    Den är fin, men fortfarande inget som mina töser skulle få. Men färgerna på den väger upp en hel del. Är ju svag för svart.
    Annacill reade ut den för längesen, men nu är den nog slut.... Synd.
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:25:45 följande:
    Lillronya: det finns inga nya kaniner på T??
    Hmmm nu stod det helt stilla i mitt huvud ett tag. VAddå kaniner på T?? Hahahaha Vad jag är trög!
    Vet inte. Kräsen är jag. Det enda som duger är uttrarna och nu har jag ju, tack vare dej, kommit på vad jag söker! Tack!! Nu letar jag uttrar!!
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-09 21:32:29 följande:
    uttrarna är superfina!! den dagen theas suit o body inte passar längre-då vete tusan vad jag gör
    Ja det är mina absoluta favoriter!!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-09 21:43:29 följande:
    Har du hittat uttrar i 56? Det är ju en bra present...
    Ja det har jag. Tror det blir det.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-09 21:53:14 följande:
    Uttersuit måste vara bästa presenten!!! Skattens suit hängde i garderoben bra länge innan jag hade hjärta att göra mig av m den - när bodyn blir för liten hamnar den nog i en ram ist
    Ja jag tycker det med. Men tycker man det som oinvigd? Ah det får de tycka!
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:00:11 följande:
    vilken småfolk är finast??grön med traktorer och orange kantband eller gröna med små havsdjur och bruna kantband?
    Traktorer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10