Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-07-25 20:57:53 följande:
    Jag har sett den någonstans, jag letar....
    tack, uppskattar det!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    alex 07 skrev 2008-07-25 21:04:57 följande:
    Jag kanske har drömt, hittar den inte..sorry
    tack iaf... Gråter vill så gärna ha den, hittar den inte i DK heller, den verkar vara slut elelr inte inköpt...
  • Damien och Adrian
    Ullis 10 skrev 2008-07-25 21:36:57 följande:
    Vaddå nog? Ämnet kom upp under en middag i stort sällskap häromdagen, jag hade dock bra svar. Här är det som tur är ok att diskutera Molooveraller i juni! Ventil för klädtokig som ej talar högt om det med andra!
    Jag ahr många ggr ångrat att jag talar högt om det för folk tror jag är knäpp. Som ni vet köper jag vansinniga mängder, och nej, jag är inte rik. Jag försöker finansiera mkt via traderaförsäljning med, och hitta guldkorn, beställa på rea osv, men jag köper för mkt och för dyrt - men som jag brukar säga - en del köper dyra fina bestick och tallrikar, en del köper modetapeter för tusentals kronor, jag köper kläder till lillgrabben!

Det tråkiga är att folk i omgivningen bara tyceker jag är galen, det är inte ok att köpa dyra kläder till barn, men ok att inreda dyrt???
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:28:40 följande:
    Det har du rätt i. Det är jätte kul att shoppa men man uppskattar det mer om man längtat och sparat först
    har aldrig lärt mig konsten att spara jag är en sån där som måste ha allt NU annars mår jag dåligt....    Hur botar man sånt tro?
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:49:51 följande:
    Ja det känns lite konstigt ibland att behöva försvara sin hobby.Det är ju ingen som ber en utveckla hur man kan lägga sina pengar på gymmet eller bowling klot eller paintboll grejer!!!!
    precis. Molo är konst!!!
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-25 22:14:18 följande:
    Visst är Nova Stars hoodtröja med stjärna på magen stor i strl?
    ja eller normal kanske? har hört att de är stora. Jag har en 86:a men de andra jag har i samma storlek är ganska små, HH och GANT t ex.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-25 22:19:28 följande:
    själv klart. jag har slutat bry mig så mycket nu. jag lägger mina pengar på vad jag vill
    vore kul om man inte blev betraktad som koko bara, för jag säger alltid något om kläder när jag träffar folk. Hobbyn är så stor att jag liksom har svårt att vara en kväll utan att säga ett jota om kläder.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-25 22:24:01 följande:
    Tyckte det blev för mycket fickor. Man kunde knappt se vad det skulle vara för print
    kanske bättre IRL? kaninbyxan var ju så fin i hängslemodellen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10